Švédským děvčatům, jež měla přehled na poli módy a designu, na trhu něco chybělo. Náramky, přívěšky a náušnice sice holky nosily, všechny byly ale dost strohé a neosobní.
Vyhodily tak ze svých přihrádek všechny doplňky, jejichž tvůrci nahradili nápaditost masovostí a ze všech ozdob se tak staly jen bezduché předměty. Rozhodly se to změnit.
Na vlně mladých ideálů a představ začaly s úspěchem tvořit vlastní značku Timi a pronikat do skříněk s doplňky mnoha holek a dam. A nejen tam. Šperky od značky Timi se objevily již v nespočtu módních časopisů, jako Your Life, Chic, Glamour či Elle.
Dostupné a nápadité šperky od Timi potěší všechny ženy, bez rozdílu věku. V té ženě, která doposud žádný šperk Timi nenosila vzbudí touhu získat další, neboť mnohými opovrhovaný pocit individuality je přirozený a impuls v podobě například náušnic labelu Timi může ženu v mnohém inspirovat. Kreativita přeci nemá hranic.