Doručení a doprava

  • Jaká je cena poštovného v ČR?

    Poštovné s dopravcem Zásilkovna stojí 79 Kč, GLS stojí 89 Kč a DPD 89 Kč. Dopravu zdarma získáte v případě, že celková cena zboží ve vašem košíku bude vyšší než 2 500 Kč a to pro dopravce Zásilkovna. V případě ceny zboží nad 2 500 Kč si můžete zvolit dopravce mezi Zásilkovnou (výdejní místo) a GLS nebo DPD (doručení na adresu). V případě úhrady zboží na dobírku vám k výsledné ceně bude připočten poplatek za dobírku v částce 40 Kč.

  • Objednávka stále nedorazila, co mám dělat?

    Dopravce vám v emailu odeslal číslo zásilky. Kontaktujte přímo dopravce a nebo se obraťte na [email protected], rádi vám pomůžeme zjistit, kde a proč se balík zdržel.

  • Jak rychle odesíláte zboží, které jsem objednal online?

    Objednávka, kterou jsme obdrželi do 11:00, je odeslána ještě v ten stejný pracovní den a doručena na vaši adresu následující pracovní den. Objednávka po 11:00 je odeslána následující pracovní den, doručena další pracovní den. Celková doba doručení je 1-2dny.

  • Můžete mi zboží doručit i do práce nebo jen domů?

    Záleží jen na vás, kam si balíček necháte doručit, stačí vyplnit správnou doručovací adresu a naši dopravci si vás najdou.

  • Můžete mi zboží doručit i na poštu nebo parcel shop dopravce?

    Doručení na pobočku České pošty není možné. Balíčky doručujeme na adresu. Zanechání balíku na depu přepravce si během doručování domluvíte snadno přímo s dopravcem.

  • Kdy kurýr doručuje zásilku a jak mě bude kontaktovat?

    Naše smlouva s kurýrní službou předpokládá dodání následující pracovní den po předání objednávky do jejich rukou. Budou vás informovat SMS a emailem o předpokládaném času doručení. Ten je mezi 7:00- 17:00

  • Kurýr mi doručoval zásilku, ale nebyl jsem doma. Co mám dělat?

    Kurýr by měl dodání ještě dvakrát opakovat na uvedenou adresu (druhý a desátý den) bez dalších poplatků. Tato možnost je garantována službou, s níž naše zásilky doručujeme. Můžete také kontaktovat přepravce s číslem balíku, který vám upřesnili do SMS nebo emailu a domluvit si s nimi jiný den doručení.

  • Může mi být balík doručený i v sobotu nebo neděli?

    V současné době umožňujeme doručování balíků pouze v pracovních dnech.

  • Co když bude balík během přepravy poškozený?

    V takovém případě zásilku od kurýra nepřebírejte a balík raději odmítněte a informujte nás o vzniku této situace. Vynasnažíme se co nejrychleji zaslat nové zboží nebo vám vrátit uhrazenou částku. Když se rozhodnete balík převzít, pamatujte, že s kurýrem musíte sepsat protokol o škodě. Jinak by na pozdější reklamaci nebyl brán zřetel přepravcem a škoda by se vám i nám nesnadno prokazovala. Při zjištění škody a sepsání protokolu zůstává zásilka u adresáta. Garantujeme, že vám pomůžeme s procesem zpětného odeslání zboží do našeho obchodu a s dalším vyřízením celé záležitosti.

  • Můžu "odložit" odeslání objednávky o pár dní?

    Ano! Požadavek napište do objednávky a nebo se obraťte na naš zákaznický servis a to buď na email nebo telefon. Připravte si, prosím, číslo objednávky.

  • Můžu získat dopravu zdarma?

    Dopravu zdarma získate při nákupu nad 2000 Kč a balík vám doručíme s dopravcem Zásilkovna. V případě úhrady zboží na dobírku vám k výsledné ceně bude připočten poplatek za dobírku ve výši 40 Kč.

  • Kolik stojí doprava do obchodu?

    Osobní odběr v obchodech stojí 10,- Kč při nákupu pod 1 500,- Kč. Tento poplatek hradí náklady na doručení vaší objednávky do obchodu. Rádi vám vaši objednávku připravíme, berte s námi ohled na životní prostředí, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně.

  • Kde mohu sledovat svou zásilku?

    Po vyexpedování vaší zásilky vám přijde potvrzovací email, kde najdete odkaz s trasovacím číslem na sledování zásilky.

Přihlášení

nebo

Přidejte se

nebo

Souhlasím se zasíláním informací o doporučených produktech, novinkách a speciálních akcích. Odběr těchto informací je možné kdykoliv bezplatně upravit nebo zrušit kliknutím na odkaz v našem e-mailu.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zapomenuté heslo

Nové heslo vám přijde na e-mail.

Zavřít