Doručení a doprava
-
Jaká je cena poštovného v ČR?
Poštovné s dopravcem Zásilkovna stojí 79 Kč, GLS stojí 89 Kč a DPD 89 Kč. Dopravu zdarma získáte v případě, že celková cena zboží ve vašem košíku bude vyšší než 2 500 Kč a to pro dopravce Zásilkovna. V případě ceny zboží nad 2 500 Kč si můžete zvolit dopravce mezi Zásilkovnou (výdejní místo) a GLS nebo DPD (doručení na adresu). V případě úhrady zboží na dobírku vám k výsledné ceně bude připočten poplatek za dobírku v částce 40 Kč.
-
Jak rychle odesíláte zboží, které jsem objednal online?
Objednávka, kterou jsme obdrželi do 11:00, je odeslána ještě v ten stejný pracovní den a doručena na vaši adresu následující pracovní den. Objednávka po 11:00 je odeslána následující pracovní den, doručena další pracovní den. Celková doba doručení je 1-2dny.
-
Můžete mi zboží doručit i do práce nebo jen domů?
Záleží jen na vás, kam si balíček necháte doručit, stačí vyplnit správnou doručovací adresu a naši dopravci si vás najdou.
-
Můžete mi zboží doručit i na poštu nebo parcel shop dopravce?
Doručení na pobočku České pošty není možné. Balíčky doručujeme na adresu. Zanechání balíku na depu přepravce si během doručování domluvíte snadno přímo s dopravcem.
-
Kdy kurýr doručuje zásilku a jak mě bude kontaktovat?
Naše smlouva s kurýrní službou předpokládá dodání následující pracovní den po předání objednávky do jejich rukou. Budou vás informovat SMS a emailem o předpokládaném času doručení. Ten je mezi 7:00- 17:00
-
Kurýr mi doručoval zásilku, ale nebyl jsem doma. Co mám dělat?
Kurýr by měl dodání ještě dvakrát opakovat na uvedenou adresu (druhý a desátý den) bez dalších poplatků. Tato možnost je garantována službou, s níž naše zásilky doručujeme. Můžete také kontaktovat přepravce s číslem balíku, který vám upřesnili do SMS nebo emailu a domluvit si s nimi jiný den doručení.
-
Může mi být balík doručený i v sobotu nebo neděli?
V současné době umožňujeme doručování balíků pouze v pracovních dnech.
-
Co když bude balík během přepravy poškozený?
V takovém případě zásilku od kurýra nepřebírejte a balík raději odmítněte a informujte nás o vzniku této situace. Vynasnažíme se co nejrychleji zaslat nové zboží nebo vám vrátit uhrazenou částku. Když se rozhodnete balík převzít, pamatujte, že s kurýrem musíte sepsat protokol o škodě. Jinak by na pozdější reklamaci nebyl brán zřetel přepravcem a škoda by se vám i nám nesnadno prokazovala. Při zjištění škody a sepsání protokolu zůstává zásilka u adresáta. Garantujeme, že vám pomůžeme s procesem zpětného odeslání zboží do našeho obchodu a s dalším vyřízením celé záležitosti.
-
Můžu získat dopravu zdarma?
Dopravu zdarma získate při nákupu nad 2500 Kč a balík vám doručíme s dopravcem Zásilkovna. V případě úhrady zboží na dobírku vám k výsledné ceně bude připočten poplatek za dobírku ve výši 40 Kč.
-
Kolik stojí doprava do obchodu?
Osobní odběr v obchodech stojí 10,- Kč při nákupu pod 1 500,- Kč. Tento poplatek hradí náklady na doručení vaší objednávky do obchodu. Rádi vám vaši objednávku připravíme, berte s námi ohled na životní prostředí, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně.
-
Kde mohu sledovat svou zásilku?
Po vyexpedování vaší zásilky vám přijde potvrzovací email, kde najdete odkaz s trasovacím číslem na sledování zásilky.