Objednávka
-
Jak mám zboží objednat?
Vyberte produkt a velikost, přidejte do nákupního košíku a pak se držte zeleného tlačítka, které vám bude ukazovat správný směr nákupu.
-
Můžu si zboží rezervovat do obchodu?
Ano! Produkt dejte do košíku, dokončete objednávku, zvolte "osobní odběr Praha" a platbu, která vám vyhovuje. Pokud se rozhodnete platit až na místě, pak můžete pohodlně kartou nebo v hotovosti. Dopravu máte od nás zdarma při objednávce nad 1 500 Kč. Pod tuto částku stojí doprava 39 Kč. Tento poplatek hradí náklady na doručení vaší objednávky do našeho obchodu. Rádi vám vaši objednávku připravíme, berte s námi ohled na životní prostředí, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně.
-
Když si objednám zboží na osobní odběr do obchodu, musím si ho pak koupit?
Ne, nemusíte. Objednejte si jeden nebo víc kousků. Zkusíte, uvidíte a Fashion advisor případně nepadnoucí kousky stornuje. Zaplatit na místě pak můžete pohodlně kartou nebo v hotovosti. Dopravu máte od nás zdarma při objednávce nad 1 500 Kč (pod tuto částku stojí doprava 39 Kč). Tento poplatek hradí náklady na doručení vaší objednávky do našeho obchodu. Rádi vám vaši objednávku připravíme, berte s námi ohled na životní prostředí, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně.
-
Můžu si do obchodu objednat víc velikostí / produktů a na místě koupit jen jeden nebo žádný?
Objednejte si více kousků, v obchodě vyzkoušíte a v klidu se rozhodněte, který vám padne líp. Rádi vám vaši objednávku připravíme, ale berte s námi ohled na životní prostředí, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně. Zbytek objednávky v obchodě stornujeme, bez obav. Zaplatit na místě pak můžete pohodlně kartou nebo v hotovosti. Dopravu máte od nás zdarma při objednávce nad 1 500 Kč (pod tuto částku stojí doprava 39 Kč). Tento poplatek hradí náklady na doručení vaší objednávky do našeho obchodu.
-
Můžu si "domů" objednat víc velikostí / produktů?
Tak na tuhle možnost jsme dokonce i pyšní. U nás si můžete nákup pořádně promyslet. Jestli si předem nejste jistí svoji velikostí, objednejte si víc kousků a doma se v klidu rozhodněte, který vám padne líp. Ostatní nám v orginálním balení a nepoškozené můžete zaslat zpět a nebo vrátit osobně na prodejně. My vám za produkt vrátíme peníze. Objednávejte s rozmyslem, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně. -
Jak změnit heslo uživatelského účtu?
1) Jestli nejste na freshlabels.cz přihlášen/a, přihlaste se do účtu stávajícím heslem. Přes ikonku “Přihlásit” v pravém horním rohu webu.
2) Otevře se vám administrace vašeho účtu. Případně se do ní dostanete přes ikonku panáčka s vaším jménem v pravém rohu horní lišty webu (či případně přes tento odkaz: https://www.freshlabels.cz/uzivatel/profil/)
3) Sjeďte kurzorem do spodní části stránky do sekce s nadpisem “Heslo”
4) Do kolonky “HESLO" a “KONTROLA HESLA” napište požadované nové heslo a klikněte na tlačítko “Uložit"
5) Odhlašte se z webu - v pravém horním rohu přes ikonku panáčka a následně “Odhlásit se”
6) Při příštím přihlášení už bude vyžadováno nové heslo. -
Jak rychle odesíláte objednané zboží do obchodu?
Objednávka, kterou jsme obdrželi do 9:30, bude připravena ještě ve stejný pracovní den. Objednávka po 9:30 bude připravena následující pracovní den odpoledne. Vydejte se k nám až po vyzvání přes SMS.
-
Jak mám uplatnit dárkový poukaz?
Unikátní kód zadejte v košíku do pole "Zadat slevový kód" + uplatnit.
-
Jak mám uplatnit slevový kód?
Unikátní kód zadejte v košíku do pole "Zadat slevový kód" + uplatnit.
-
Jak mám uplatnit více dárkových poukazů najednou?
Jeden poukaz zadejte do pole "Zadat slevový kód" + uplatnit a ostatní unikátní kódy zapište do poznámky objednávky. Doplníme je za vás do objednávky. Objednávku zatím neplaťte.
-
Je možné poslat dárkový poukaz v elektronické podobě k vytištění doma?
Ano, prodáváme i elektronické poukazy, které vám pošleme na email! Stačí si vybrat zde: https://www.freshlabels.cz/darkove-poukazy-freshlabels/
-
Můžu platnost dárkového poukazu prodloužit?
Ano, bez problému! Kontaktujte naši zákaznickou linku nebo nám napište email. Připravte si váš unikátní kód.
-
Můžu u vás získat slevu na první nákup? A jak?
Každému návštěvníkovi webu, který u nás ještě nenakoupil, nabízíme možnost získat 250 Kč slevu na první online objednávku. Slevu lze získat vyplněním e-mailové adresy v pop-up okně, které se vám po několika vteřinách procházení našeho webu objeví. Následně je potřeba v zaslaném e-mailu odkliknout potvrzovací odkaz - pak už je sleva vaše.
-
Zmizelo mi okno se slevou na první nákup, co mám dělat?
Pop-up okno s e-mailovým formulářem pro zaslání slevy na první objednávku se objeví každému novému návštěvníkovi webu, který u nás ještě nenakoupil. Pokud už jste náš web navštívil/a a omylem okno zavřel/a, smažte si v prohlížeči soubory cookies či navštivte náš web v anonymním okně či jiném prohlížeči. Pop-up okno se vám pak do několik vteřin brouzdání na našem webu znovu objeví.
-
Nefunguje mi kód co mám dělat?
Kontaktujte, prosím, zákaznickou linku na emailu nebo telefonu.
-
Dají se slevy kombinovat s jinými slevami?
Slevy se nedají kombinovat.
-
Jak mohu uplatnit slevový kód nebo dárkový poukaz?
Unikátní kód zadejte v košíku do pole "Zadat slevový kód" + uplatnit.
-
Už jsem si objednal, ale zapomněl jsem uplatnit slevový kód.
V případě, že se jedná o osobní odběr, můžete přijít se slevovým kódem na prodejnu, kde vám slevu při platbě odečteme. V jiném případě se co nejdříve obraťte na zákaznickou linku.