Objednávka

  • Jak mám zboží objednat?

    Vyberte produkt a velikost, přidejte do nákupního košíku a pak se držte zeleného tlačítka, které vám bude ukazovat správný směr nákupu.

  • Můžu si zboží rezervovat do obchodu?

    Ano! Produkt dejte do košíku, dokončete objednávku, zvolte "osobní odběr Praha" a platbu, která vám vyhovuje. Pokud se rozhodnete platit až na místě, pak můžete pohodlně kartou nebo v hotovosti. Dopravu máte od nás zdarma při objednávce nad 1 500 Kč. Pod tuto částku stojí doprava 39 Kč. Tento poplatek hradí náklady na doručení vaší objednávky do našeho obchodu. Rádi vám vaši objednávku připravíme, berte s námi ohled na životní prostředí, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně.

  • Když si objednám zboží na osobní odběr do obchodu, musím si ho pak koupit?

    Ne, nemusíte. Objednejte si jeden nebo víc kousků. Zkusíte, uvidíte a Fashion advisor případně nepadnoucí kousky stornuje. Zaplatit na místě pak můžete pohodlně kartou nebo v hotovosti. Dopravu máte od nás zdarma při objednávce nad 1 500 Kč (pod tuto částku stojí doprava 39 Kč). Tento poplatek hradí náklady na doručení vaší objednávky do našeho obchodu. Rádi vám vaši objednávku připravíme, berte s námi ohled na životní prostředí, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně. 

  • Můžu si do obchodu objednat víc velikostí / produktů a na místě koupit jen jeden nebo žádný?

    Objednejte si více kousků, v obchodě vyzkoušíte a v klidu se rozhodněte, který vám padne líp. Rádi vám vaši objednávku připravíme, ale berte s námi ohled na životní prostředí, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně. Zbytek objednávky v obchodě stornujeme, bez obav. Zaplatit na místě pak můžete pohodlně kartou nebo v hotovosti. Dopravu máte od nás zdarma při objednávce nad 1 500 Kč (pod tuto částku stojí doprava 39 Kč). Tento poplatek hradí náklady na doručení vaší objednávky do našeho obchodu.

  • Můžu si "domů" objednat víc velikostí / produktů?


    Tak na tuhle možnost jsme dokonce i pyšní. U nás si můžete nákup pořádně promyslet. Jestli si předem nejste jistí svoji velikostí, objednejte si víc kousků a doma se v klidu rozhodněte, který vám padne líp. Ostatní nám v orginálním balení a nepoškozené můžete zaslat zpět a nebo vrátit osobně na prodejně. My vám za produkt vrátíme peníze. Objednávejte s rozmyslem, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně.

  • Jak můžu zrušit objednávku?

    V tomto případě co nejdříve kontaktujte náš zákaznický servis. Nezapomeňte uvést číslo objednávky a tento požadavek za vás ochotně vyřídíme.

  • Jak zjistím, že objednávka proběhla správně?

    Po úspěšném potvrzení objednávky vám na vaši emailovou adresu dorazí automaticky vygenerovaný email jako potvrzení o objednávce. Pokud jste takový email neobdrželi, zkontrolujte svou spamovou složku.

  • Jak změnit heslo uživatelského účtu?

    1) Jestli nejste na freshlabels.cz přihlášen/a, přihlaste se do účtu stávajícím heslem. Přes ikonku “Přihlásit” v pravém horním rohu webu.
    2) Otevře se vám administrace vašeho účtu. Případně se do ní dostanete přes ikonku panáčka s vaším jménem v pravém rohu horní lišty webu (či případně přes tento odkaz: https://www.freshlabels.cz/uzivatel/profil/)
    3) Sjeďte kurzorem do spodní části stránky do sekce s nadpisem “Heslo”
    4) Do kolonky “HESLO" a “KONTROLA HESLA” napište požadované nové heslo a klikněte na tlačítko “Uložit"
    5) Odhlašte se z webu - v pravém horním rohu přes ikonku panáčka a následně “Odhlásit se”
    6) Při příštím přihlášení už bude vyžadováno nové heslo.

  • Jak rychle odesíláte objednané zboží do obchodu?

    Objednávka, kterou jsme obdrželi do 9:30, bude připravena ještě ve stejný pracovní den. Objednávka po 9:30 bude připravena následující pracovní den odpoledne. Vydejte se k nám až po vyzvání přes SMS.

  • Jak poznám, že je objednávka v obchodě připravena?

    Hned jak bude objednávka připravena, pošleme vám SMS a email.

  • Jak dlouho na mě počká objednávka v obchodě?

    Standartní doba, kdy na vás objednávka čeká na pobočce, je 4 dny. Tato doba se dá v rozumné míře prodloužit. V případě, že ji potřebujete pohlídat déle, kontaktujte zákaznickou linku na email info@freshlabels.cz nebo zavolejte na +420 777 077 700. Rádi vám vaši objednávku necháme uloženou déle, berte s námi však ohled na životní prostředí, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně.

  • Jak mám uplatnit dárkový poukaz?

    Unikátní kód zadejte v košíku do pole "Zadat slevový kód" + uplatnit.

  • Jak mám uplatnit slevový kód?

    Unikátní kód zadejte v košíku do pole "Zadat slevový kód" + uplatnit.

  • Jak mám uplatnit více dárkových poukazů najednou?

    Jeden poukaz zadejte do pole "Zadat slevový kód" + uplatnit a ostatní unikátní kódy zapište do poznámky objednávky. Doplníme je za vás do objednávky. Objednávku zatím neplaťte.

  • Je možné poslat dárkový poukaz v elektronické podobě k vytištění doma?

    Ano, prodáváme i elektronické poukazy, které vám pošleme na email! Stačí si vybrat zde: https://www.freshlabels.cz/darkove-poukazy-freshlabels/

  • Můžu platnost dárkového poukazu prodloužit?

    Ano, bez problému! Kontaktujte naši zákaznickou linku nebo nám napište email. Připravte si váš unikátní kód.

  • Můžu u vás získat slevu na první nákup? A jak?

    Každému návštěvníkovi webu, který u nás ještě nenakoupil, nabízíme možnost získat 150 Kč slevu na první online objednávku. Slevu lze získat vyplněním e-mailové adresy v pop-up okně, které se vám po několika vteřinách procházení našeho webu objeví. Následně je potřeba v zaslaném e-mailu odkliknout potvrzovací odkaz - pak už je sleva vaše.

  • Zmizelo mi okno se slevou na první nákup, co mám dělat?

    Pop-up okno s e-mailovým formulářem pro zaslání slevy na první objednávku se objeví každému novému návštěvníkovi webu, který u nás ještě nenakoupil. Pokud už jste náš web navštívil/a a omylem okno zavřel/a, smažte si v prohlížeči soubory cookies či navštivte náš web v anonymním okně či jiném prohlížeči. Pop-up okno se vám pak do několik vteřin brouzdání na našem webu znovu objeví.

  • Nefunguje mi kód co mám dělat?

    Kontaktujte, prosím, zákaznickou linku na emailu nebo telefonu.

  • Dají se slevy kombinovat s jinými slevami?

    Slevy se nedají kombinovat.

  • Jak změnit nebo stornovat objednávku?

    V tomto případě co nejdříve kontaktujte náš zákaznický servis nebo nám napište email. Nezapomeňte uvést číslo objednávky a tento požadavek za vás ochotně vyřídíme.

  • Jak mohu uplatnit slevový kód nebo dárkový poukaz?

    Unikátní kód zadejte v košíku do pole "Zadat slevový kód" + uplatnit.

  • Pokud zvolím osobní odběr, musím objednávku předem zaplatit?

    Ne, nemusíte. Zaplatit na místě můžete pohodlně kartou nebo v hotovosti za poplatek 10 Kč. Dopravu máte od nás zdarma při objednávce nad 1 500 Kč (pod tuto částku stojí doprava 39 Kč). Tento poplatek hradí náklady na doručení vaší objednávky do našeho obchodu. Rádi vám vaši objednávku připravíme, berte s námi ohled na životní prostředí, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně.

  • Už jsem si objednal, ale zapomněl jsem uplatnit slevový kód.

    V případě, že se jedná o osobní odběr, můžete přijít se slevovým kódem na prodejnu, kde vám slevu při platbě odečteme. V jiném případě se co nejdříve obraťte na zákaznickou linku.

Přihlášení

nebo

Přidejte se

nebo

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zapomenuté heslo

Nové heslo vám přijde na e-mail.

Zavřít