Objednávka

  • Jak mám zboží objednat?

    Vyberte produkt a velikost, přidejte do nákupního košíku a pak se držte zeleného tlačítka, které vám bude ukazovat správný směr nákupu.

  • Můžu si zboží rezervovat do obchodu?

    Ano! Produkt dejte do košíku, dokončete objednávku, zvolte "osobní odběr Praha" a platbu, která vám vyhovuje. Pokud se rozhodnete platit až na místě, pak můžete pohodlně kartou nebo v hotovosti. Dopravu máte od nás zdarma při objednávce nad 1 500 Kč. Pod tuto částku stojí doprava 39 Kč. Tento poplatek hradí náklady na doručení vaší objednávky do našeho obchodu. Rádi vám vaši objednávku připravíme, berte s námi ohled na životní prostředí, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně.

  • Když si objednám zboží na osobní odběr do obchodu, musím si ho pak koupit?

    Ne, nemusíte. Objednejte si jeden nebo víc kousků. Zkusíte, uvidíte a Fashion advisor případně nepadnoucí kousky stornuje. Zaplatit na místě pak můžete pohodlně kartou nebo v hotovosti. Dopravu máte od nás zdarma při objednávce nad 1 500 Kč (pod tuto částku stojí doprava 39 Kč). Tento poplatek hradí náklady na doručení vaší objednávky do našeho obchodu. Rádi vám vaši objednávku připravíme, berte s námi ohled na životní prostředí, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně. 

  • Můžu si do obchodu objednat víc velikostí / produktů a na místě koupit jen jeden nebo žádný?

    Objednejte si více kousků, v obchodě vyzkoušíte a v klidu se rozhodněte, který vám padne líp. Rádi vám vaši objednávku připravíme, ale berte s námi ohled na životní prostředí, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně. Zbytek objednávky v obchodě stornujeme, bez obav. Zaplatit na místě pak můžete pohodlně kartou nebo v hotovosti. Dopravu máte od nás zdarma při objednávce nad 1 500 Kč (pod tuto částku stojí doprava 39 Kč). Tento poplatek hradí náklady na doručení vaší objednávky do našeho obchodu.

  • Můžu si "domů" objednat víc velikostí / produktů?


    Tak na tuhle možnost jsme dokonce i pyšní. U nás si můžete nákup pořádně promyslet. Jestli si předem nejste jistí svoji velikostí, objednejte si víc kousků a doma se v klidu rozhodněte, který vám padne líp. Ostatní nám v orginálním balení a nepoškozené můžete zaslat zpět a nebo vrátit osobně na prodejně. My vám za produkt vrátíme peníze. Objednávejte s rozmyslem, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně.

  • Jak můžu zrušit objednávku?

    V tomto případě co nejdříve kontaktujte náš zákaznický servis. Nezapomeňte uvést číslo objednávky a tento požadavek za vás ochotně vyřídíme.

  • Jak zjistím, že objednávka proběhla správně?

    Po úspěšném potvrzení objednávky vám na vaši emailovou adresu dorazí automaticky vygenerovaný email jako potvrzení o objednávce. Pokud jste takový email neobdrželi, zkontrolujte svou spamovou složku.

  • Jak změnit heslo uživatelského účtu?

    1) Jestli nejste na freshlabels.cz přihlášen/a, přihlaste se do účtu stávajícím heslem. Přes ikonku “Přihlásit” v pravém horním rohu webu.
    2) Otevře se vám administrace vašeho účtu. Případně se do ní dostanete přes ikonku panáčka s vaším jménem v pravém rohu horní lišty webu (či případně přes tento odkaz: https://www.freshlabels.cz/uzivatel/profil/)
    3) Sjeďte kurzorem do spodní části stránky do sekce s nadpisem “Heslo”
    4) Do kolonky “HESLO" a “KONTROLA HESLA” napište požadované nové heslo a klikněte na tlačítko “Uložit"
    5) Odhlašte se z webu - v pravém horním rohu přes ikonku panáčka a následně “Odhlásit se”
    6) Při příštím přihlášení už bude vyžadováno nové heslo.

  • Jak rychle odesíláte objednané zboží do obchodu?

    Objednávka, kterou jsme obdrželi do 9:30, bude připravena ještě ve stejný pracovní den. Objednávka po 9:30 bude připravena následující pracovní den odpoledne. Vydejte se k nám až po vyzvání přes SMS.

  • Jak poznám, že je objednávka v obchodě připravena?

    Hned jak bude objednávka připravena, pošleme vám SMS a email.

  • Jak dlouho na mě počká objednávka v obchodě?

    Standartní doba, kdy na vás objednávka čeká na pobočce, je 4 dny. Tato doba se dá v rozumné míře prodloužit. V případě, že ji potřebujete pohlídat déle, kontaktujte zákaznickou linku na email [email protected] nebo zavolejte na +420 777 077 700. Rádi vám vaši objednávku necháme uloženou déle, berte s námi však ohled na životní prostředí, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně.

  • Jak mám uplatnit dárkový poukaz?

    Unikátní kód zadejte v košíku do pole "Zadat slevový kód" + uplatnit.

  • Jak mám uplatnit slevový kód?

    Unikátní kód zadejte v košíku do pole "Zadat slevový kód" + uplatnit.

  • Jak mám uplatnit více dárkových poukazů najednou?

    Jeden poukaz zadejte do pole "Zadat slevový kód" + uplatnit a ostatní unikátní kódy zapište do poznámky objednávky. Doplníme je za vás do objednávky. Objednávku zatím neplaťte.

  • Je možné poslat dárkový poukaz v elektronické podobě k vytištění doma?

    Ano, prodáváme i elektronické poukazy, které vám pošleme na email! Stačí si vybrat zde: https://www.freshlabels.cz/darkove-poukazy-freshlabels/

  • Můžu platnost dárkového poukazu prodloužit?

    Ano, bez problému! Kontaktujte naši zákaznickou linku nebo nám napište email. Připravte si váš unikátní kód.

  • Můžu u vás získat slevu na první nákup? A jak?

    Každému návštěvníkovi webu, který u nás ještě nenakoupil, nabízíme možnost získat 150 Kč slevu na první online objednávku. Slevu lze získat vyplněním e-mailové adresy v pop-up okně, které se vám po několika vteřinách procházení našeho webu objeví. Následně je potřeba v zaslaném e-mailu odkliknout potvrzovací odkaz - pak už je sleva vaše.

  • Zmizelo mi okno se slevou na první nákup, co mám dělat?

    Pop-up okno s e-mailovým formulářem pro zaslání slevy na první objednávku se objeví každému novému návštěvníkovi webu, který u nás ještě nenakoupil. Pokud už jste náš web navštívil/a a omylem okno zavřel/a, smažte si v prohlížeči soubory cookies či navštivte náš web v anonymním okně či jiném prohlížeči. Pop-up okno se vám pak do několik vteřin brouzdání na našem webu znovu objeví.

  • Nefunguje mi kód co mám dělat?

    Kontaktujte, prosím, zákaznickou linku na emailu nebo telefonu.

  • Dají se slevy kombinovat s jinými slevami?

    Slevy se nedají kombinovat.

  • Jak změnit nebo stornovat objednávku?

    V tomto případě co nejdříve kontaktujte náš zákaznický servis nebo nám napište email. Nezapomeňte uvést číslo objednávky a tento požadavek za vás ochotně vyřídíme.

  • Jak mohu uplatnit slevový kód nebo dárkový poukaz?

    Unikátní kód zadejte v košíku do pole "Zadat slevový kód" + uplatnit.

  • Pokud zvolím osobní odběr, musím objednávku předem zaplatit?

    Ne, nemusíte. Zaplatit na místě můžete pohodlně kartou nebo v hotovosti za poplatek 10 Kč. Dopravu máte od nás zdarma při objednávce nad 1 500 Kč (pod tuto částku stojí doprava 39 Kč). Tento poplatek hradí náklady na doručení vaší objednávky do našeho obchodu. Rádi vám vaši objednávku připravíme, berte s námi ohled na životní prostředí, aby zboží neputovalo mezi sklady zbytečně.

  • Už jsem si objednal, ale zapomněl jsem uplatnit slevový kód.

    V případě, že se jedná o osobní odběr, můžete přijít se slevovým kódem na prodejnu, kde vám slevu při platbě odečteme. V jiném případě se co nejdříve obraťte na zákaznickou linku.

Přihlášení

nebo

Přidejte se

nebo

Souhlasím se zasíláním informací o doporučených produktech, novinkách a speciálních akcích. Odběr těchto informací je možné kdykoliv bezplatně upravit nebo zrušit kliknutím na odkaz v našem e-mailu.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zapomenuté heslo

Nové heslo vám přijde na e-mail.

Zavřít