Reklamace

  • Jak můžu zboží reklamovat?

    Pro jednodušší a rychlejší proces reklamace zboží nám prosím vyplňte krátký online reklamační formulář. 


    Následně nám reklamovanou věc pošlete na adresu našeho skladu v Teplicích (Stanová 1182/2, Teplice, 415 01). Po obdržení vaší reklamace na našem skladu vám pošleme potvrzovací email, abyste si mohli být jistí, že k nám zboží dorazilo v pořádku. O výsledku reklamace vás budeme informovat na váš email maximálně do 30 dní. Děláme však maximum pro to, aby to bylo dříve.

     

    1. Reklamaci je nutné uplatnit ihned jakmile se vada objeví, pokud se bude zboží dále užívat může dojít k rozšíření vady a znehodnocení. To pak může být důvodem k odmítnutí reklamace.

    2. Zboží musí být vyčištěno, bez veškerých nečistot a hygienicky nezávadné. Pokud zboží nebude splňovat zásady obecné hygieny může dojít k oprávněnému odmítnutí reklamace.

    3. Nárok na uplatnění reklamace se nevztahuje na poškození způsobené nedodržováním pokynů k praní a péči o zboží na štítcích od výrobců.
     

    Jak na online reklamační formulář?
     

    1. Klikněte na náš online reklamační formulář a přihlaste se do svého zákaznického konta. Pokud zákaznické konto u nás nemáte, zadejte číslo objednávky, kterou reklamujete, a emailovou adresu, ze které jste objednávku vytvářeli.
    2. Vyberte jaké produkty reklamujete a proč. 
    3. Zkontrolujte svoje kontaktní údaje
    4. Zvolte preferovaný způsob reklamace
    5. Odešlete online formulář
    6. K balíku nezapomeňte přiložit číslo požadavku (můžete ho napsat na krabici nebo přiložit na kousku papíru), které se vám zobrazí po odeslání formuláře a najdete je rovněž v potvrzovacím emailu, který vám po odeslání online formuláře přijde.
    7. Zboží, které reklamujete, nám odešlete na adresu: Freshlabels, Stanová 5, Teplice, 41501. Zásilku doporučujeme poslat doporučeně / s možností sledování jejího doručení, abyste měli jistotu, že se nikde nezatoulala.
    8. Jakmile nám zásilka dorazí, zkontrolujeme ji a pošleme vám potvrzení e-mailem.

  • Můžu zboží reklamovat v obchodech nebo ho musím poslat doporučeně poštou do skladu?

    Ano, můžete reklamovat i v obchodech. Stačí k tomu produkt a doklad / číslo objednávky. Kolegové na prodejně reklamaci rádi přijmou a sepíšou s vámi reklamační protokol. Zboží taky můžete zaslat společně s vyplněným online reklamačním formulářem do Teplic (Stanová 1182/2, Teplice, 41501). V obou případech vás budeme průběžně informovat.

  • Jaký je postup reklamace z prodejny?

    V případě, že reklamace byla zahájena na prodejně, dostanete email s vyrozuměním, jak byla reklamace vyřešena a jak následně postupovat. Nebojte se nás kontaktovat na zákaznickou linku, jestli máte jiná přání.

  • Můžu si jako náhradu za reklamaci vybrat zboží ve vyšší hodnotě? Jak se doplatek řeší?

    Ano, můžete. Udělejte novou objednávku na dobírku a do poznámky napište "výměna za reklamaci". Od objednávky odečteme reklamovanou hodnotu formou zápočtu.

    Přeplatek se vrací zpět na bankovní účet, který nám doložíte, a v případě nedoplatku zasíláme nově objednané zboží na dobírku a to v ceně rozdílu mezi první a druhou objednávkou. Poštovné budete mít v rámci nové objednávky zdarma.

  • Jak mohu zjistit stav mojí reklamace?

    Jakmile reklamaci přijmeme na našem skladu, pošleme vám potvrzovací email, abyste si mohli být jistí, že k nám zboží dorazilo v pořádku. O výsledku reklamace vás budeme informovat emailem maximálně do 30 dní. Děláme však maximum pro to, aby to bylo dříve.

    V případě, že zboží reklamujete přímo na prodejně, email o přijetí reklamace neposíláme. Opět platí, že o výsledku reklamace vás budeme informovat emailem maximálně do 30 dní.

  • Obdržel jsem poškozené zboží, jak mám postupovat?

    Kontaktujte naši zákaznickou linku, která udělá maximum pro to, aby byl tento problém vyřešen ve váš prospěch, a to co nejrychleji a nejpohodlněji.

  • Obdržel jsem poškozený balík, jak mám postupovat?

    V takovém případě zásilku od kurýra nepřebírejte a balík raději odmítněte a informujte nás o vzniku této situace. Vynasnažíme se co nejrychleji zaslat nové zboží nebo vám vrátit uhrazenou částku. Když se rozhodnete balík převzít, pamatujte, že s kurýrem musíte sepsat protokol o škodě. Jinak by na pozdější reklamaci nebyl brán zřetel přepravcem a škoda by se vám i nám nesnadno prokazovala. Při zjištění škody a sepsání protokolu zůstává zásilka u adresáta. Garantujeme, že vám pomůžeme s procesem zpětného odeslání zboží do našeho obchodu a s dalším vyřízením celé záležitosti.

  • Obdržel jsem jiný produkt než jsem si objednal, co mám dělat?

    Kontaktovat ihned zákaznickou linku.

  • Vybila se mi baterie v hodinkách, které jsou v záruce. Můžu si nechat baterii u hodináře vyměnit? Nepřijdu tím o záruku?

    Žádný strach, záruka se neruší, navštívíte jiného odborníka a vymění vám baterii. Jestli nám pak zašlete účtenku spolu s číslem účtu, rádi vám také tuto opravu proplatíme (nejpozději do jednoho roku od nákupu hodinek).

Freshlabels využívá Cookies, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší servis. Prohlížením našeho webu vyjadřujete souhlas s použitím Cookies.

Více informací Rozumím

Přihlášení

nebo

Přidejte se

nebo

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zapomenuté heslo

Nové heslo vám přijde na e-mail.

Zavřít