Vrácení zboží

  • Jak můžu zboží vrátit a kam?

    Nenošené zboží u nás můžete vrátit do 30 dní.

    Pro jednodušší a rychlejší proces vrácení zboží nám prosím vyplňte krátký online vratkový formulář
     
    Jak na online vratkový formulář?
     

    1. Klikněte na online vratkový formulář a přihlaste se do svého zákaznického konta. Pokud zákaznické konto u nás nemáte, zadejte číslo objednávky, kterou vracíte, a emailovou adresu, ze které jste objednávku vytvářeli.
    2. Vyberte, jaké produkty chcete vrátit a proč. 
    3. Zkontrolujte svoje kontaktní údaje
    4. Zvolte preferovaný způsob vrácení
    5. Odešlete online formulář
    6. K balíku nezapomeňte přiložit číslo požadavku (můžete ho napsat na krabici nebo přiložit na kousku papíru), které se vám zobrazí po odeslání formuláře a najdete je rovněž v potvrzovacím emailu, který vám po odeslání online formuláře přijde.
    7. Zboží, které chcete vrátit, odešlete nenošené spolu se všemi visačkami. Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen (platí pro boty, například přelepením lepící páskou)
    8. Jakmile nám zásilka dorazí, zkontrolujeme ji a pošleme vám potvrzení e-mailem.


    1. Osobně na našich prodejnách.
    V tomto případě náš online formulář vyplňovat nemusíte. Stačí, když si připravíte číslo vaší objednávky. Vše ostatní s vámi vyřídíme na místě.
     
    2. Zaslat jako doporučený balík na adresu našeho skladu v Teplicích (Stanová 1182/2, Teplice, 41501, Česká republika). Než balík odešlete, ujistěte se, že jste vyplnili náš online vratkový formulář. K balíku nezapomeňte přiložit číslo požadavku (můžete ho napsat na krabici nebo přiložit na kousku papíru) a my se o vše postaráme. Případné poštovné hradí zákazník sám.
     
    3. Zaslat s pomocí Zásilkovny
    Vybrat si můžete z více než 4400 poboček po celé ČR.
    Není potřeba vypisovat adresu na krabici, štítek s adresou vytiskne a nalepí obsluha výdejny. Cena za vrácení je jen 50 Kč. Než balík odešlete, ujistěte se, že jste vyplnili náš online vratkový formulář. K balíku nezapomeňte přiložit číslo požadavku (můžete ho napsat na krabici nebo přiložit na kousku papíru) a my se o vše postaráme.
     
    Jak na to?
    Jednoduše odnesete balík na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny, kde obsluze nahlásíte, že si přejete odeslat zásilku na Freshlabels. Musíte jen sdělit naše identifikační číslo – 95805676. Obsluha si vytiskne štítek a ten nalepí na krabici, vy obdržíte potvrzení o předání zásilky, kde také najdete číslo pro sledování balíku. Cena za službu je 50 Kč a částku vám odečteme od hodnoty vráceného zboží. 

  • Do kdy můžu zboží vrátit?

    Protože vám chceme nabídnout ten nejlepší servis, můžete zboží vrátit v prodloužené době 30 dnů od nákupu zboží.

  • Kde najdu formulář pro vrácení zboží?

    Pro jednodušší a rychlejší proces vrácení zboží nám prosím vyplňte krátký online vratkový formulář
     
    Jak na online vratkový formulář?
     

    1. Klikněte na online vratkový formulář a přihlaste se do svého zákaznického konta. Pokud zákaznické konto u nás nemáte, zadejte číslo objednávky, kterou vracíte, a emailovou adresu, ze které jste objednávku vytvářeli.
    2. Vyberte, jaké produkty chcete vrátit a proč. 
    3. Zkontrolujte svoje kontaktní údaje
    4. Zvolte preferovaný způsob vrácení
    5. Odešlete online formulář
    6. K balíku nezapomeňte přiložit číslo požadavku (můžete ho napsat na krabici nebo přiložit na kousku papíru), které se vám zobrazí po odeslání formuláře a najdete je rovněž v potvrzovacím emailu, který vám po odeslání online formuláře přijde.
    7. Zboží, které chcete vrátit, odešlete nenošené spolu se všemi visačkami. Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen (platí pro boty, například přelepením lepící páskou)
    8. Jakmile nám zásilka dorazí, zkontrolujeme ji a pošleme vám potvrzení e-mailem.

  • Kdo platí poštovné při vracení zboží?

    Poštovné směrem k nám si zákazník hradí sám. Ve vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží.Tuto službu vám nabídnou na poště při odesílání balíku.

  • Můžu zboží koupené online vrátit v obchodě?

    Neděláme rozdíly! Ať už jste u nás zboží koupili online nebo v obchodě, můžete ho vrátit v kterémkoliv obchodě a nebo nám ho pošlete do skladu do Teplic. Případné poštovné hradí zákazník sám.

  • Za jak dlouho mi budou vráceny peníze na účet, když zboží zašlu do skladu do Teplic?

    V případě odeslání zboží balíkem do skladu v Teplicích vám budou peníze vráceny do 14 dnů od doručení balíku. Standartně tato doba bývá daleko kratší (v řádech dní).

  • Za jak dlouho mi budou vráceny peníze, když zboží přinesu do obchodu?

    V obchodě vám vrátí peníze hotově nebo na kartu podle platební metody, kterou jste zvolili při nákupu zboží. Při platbě kartou může připsání na váš účet trvat až 5 pracovních dní.

  • Jaké bych měl dodržet podmínky, aby bylo možné zboží vrátit?

    1) Zboží musí být doručeno do skladu nebo přineseno do obchodu do 30 dnů od jeho převzetí.
    2) Zboží musí být nenošené, neznehodnocené a včetně originálních etiket.
    3) Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen (platí pro boty, například přelepením lepící páskou)
    4) Před odesláním balíčku nezapomeňte vyplnit náš krátký online vratkový forlulář. Poštovné směrem k nám si zákazník hradí sám. Ve vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží (tuto službu vám nabídnou na poště při odesílání balíku). Jestli bude balík ztracen nebo znehodnocen při přepravě, budete moci balík s podacím lístkem vyreklamovat a získat tak své peníze zpět od přepravce.

  • Můžu vrátit spodní prádlo?

    Spodní prádlo, stejně jako každý jiný výrobek nabízený v našem obchodě, můžete vrátit do 30 dnů od doručení zásilky. Podmínkou je vrácení nepoužitého zboží, s kompletními štítky, bez známek opotřebení a zápachu (např. po deodorantech).

  • Kdy budu mít peníze zpět?

    Na našich prodejnách vám okamžitě vrátí peníze stejnou metodou, kterou jste zboží zaplatili. Při platbě kartou trvá přepsání peněz až 5 pracovních dní. V případě odeslání zboží balíkem do skladu v Teplicích vám budou peníze vráceny do 14 dnů od doručení balíku. Standartně tato doba bývá daleko kratší (v řádech dní).

Freshlabels využívá Cookies, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší servis. Prohlížením našeho webu vyjadřujete souhlas s použitím Cookies.

Více informací Rozumím

Přihlášení

nebo

Přidejte se

nebo

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zapomenuté heslo

Nové heslo vám přijde na e-mail.

Zavřít