Vrácení zboží

  • Jak můžu zboží vrátit a kam?

    Zboží můžete vrátit třemi způsoby.

    1. Osobně na našich prodejnách.

    Na základě nařízení vlády ČR jsou naše pobočky  dočasně uzavřeny. Prosím využijte jinou metodu výměny nebo vrácení.

    2. Zaslat jako doporučený balík na adresu našeho skladu v Teplicích (Stanová 1182/2, Teplice, 41501) spolu s tímto vyplněným  formulářem a my se o vše postaráme. Případné poštovné hradí zákazník sám.

    3. Zaslat s pomocí Zásilkovny spolu s tímto vyplněným  formulářem.
    Vybrat si můžete z víze než 3800 poboček po celé ČR.
    Není potřeba vypisovat adresu na krabici, štítek s adresou vytiskne a nalepí obsluha výdejny. Cena za vrácení je jen 50 Kč.
    Jak na to?
    Jednoduše odnesete balík na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny, kde obsluze nahlásíte, že si přejete odeslat zásilku na Freshlabels. Musíte jen sdělit naše identifikační číslo – 95805676. Obsluha si vytiskne štítek a ten nalepí na krabici, vy obdržíte potvrzení o předání zásilky. Cena za službu je 50 Kč a částku vám odečteme od hodnoty vráceného zboží.

  • Do kdy můžu zboží vrátit?

    Protože vám chceme nabídnout ten nejlepší servis, můžete zboží vrátit v prodloužené době 30 dnů od nákupu zboží.

  • Kde najdu formulář pro vrácení zboží?

    Formulář, který je potřeba vyplnit a dodat v případě zaslání balíku do skladu v Teplicích, najdete zde.

  • Kdo platí poštovné při vracení zboží?

    Poštovné směrem k nám si zákazník hradí sám. Ve vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží.Tuto službu vám nabídnou na poště při odesílání balíku.

  • Můžu zboží koupené online vrátit v obchodě?

    Neděláme rozdíly! Ať už jste u nás zboží koupili online nebo v obchodě, můžete ho vrátit v kterémkoliv obchodě a nebo nám ho pošlete do skladu do Teplic. Případné poštovné hradí zákazník sám.

  • Za jak dlouho mi budou vráceny peníze na bankovní účet, když zboží zašlu do skladu do Teplic?

    V případě odeslání zboží balíkem do skladu v Teplicích vám budou peníze vráceny do 14 dnů od doručení balíku. Standartně tato doba bývá daleko kratší (v řádech dní).

  • Za jak dlouho mi budou vráceny peníze, když zboží přinesu do obchodu?

    V obchodě vám vrátí peníze hotově nebo na kartu podle platební metody, kterou jste zvolili při nákupu zboží. Při platbě kartou může připsání na váš účet trvat až 5 pracovních dní.

  • Jaké bych měl dodržet podmínky, aby bylo možné zboží vrátit?

    1) Zboží musí být doručeno do skladu nebo přineseno do obchodu do 30 dnů od jeho převzetí.
    2) Zboží musí být nenošené, neznehodnocené a včetně originálních etiket.
    3) Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen (platí pro boty, například přelepením lepící páskou)
    4) Vyplněný formulář pro vrácení zboží vložte do balíku se zbožím a pošlete nám ho doporučeně. Poštovné směrem k nám si zákazník hradí sám. Ve vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží (tuto službu vám nabídnou na poště při odesílání balíku). Jestli bude balík ztracen nebo znehodnocen při přepravě, budete moci balík s podacím lístkem vyreklamovat a získat tak své peníze zpět od přepravce.

  • Můžu vrátit spodní prádlo?

    Spodní prádlo, stejně jako každý jiný výrobek nabízený v našem obchodě, můžete vrátit do 30 dnů od doručení zásilky. Podmínkou je vrácení nepoužitého zboží, s kompletními štítky, bez známek opotřebení a zápachu (např. po deodorantech).

  • Zboží mi nesedí a chtěl bych ho vrátit/vyměnit, jak to mám udělat?

    Nenošené zboží v původním balení a s visačkou můžete vrátit nebo vyměnit osobně na kterékoliv z našich poboček nebo zaslat jako doporučený balík na adresu našeho skladu v Teplicích (Stanová 1182/2, Teplice, 41501) spolu s tímto vyplněným formulářem a my se o vše postaráme. Případné poštovné hradí zákazník sám.

    Jak postupovat v případě výměny?

    1. Nové zboží si rezervujte novou objednávkou.
    2. Zvolte způsob dopravy (GLS nebo PPL) a platbu na dobírku.
    3. Před potvrzením objednávky napište do Poznámky objednávky slovíčko „VÝMĚNA“.
    4. Nakonec číslo nové objednávky napište do formuláře, který najdete na zadní straně faktury.
    5. Formulář vložte do balíku se zbožím a pošlete nám ho doporučeně. Poštovné směrem k nám si zákazník hradí sám. 6. Hned jak vaše zboží dorazí, provedeme výměnu, částky upravíme a případný doplatek uhradíte dobírkou. V rámci výměny máte nové poštovné zdarma. Formulář pro výměnu najdete zde

  • Dá se zboží vrátit?

    Nenošené zboží v původním balení a s visačkou můžete vrátit osobně na kterékoliv z našich poboček nebo zaslat jako doporučený balík na adresu našeho skladu v Teplicích (Stanová 1182/2, Teplice, 41501) spolu s tímto vyplněným formulářem a my se o vše postaráme. Případné poštovné hradí zákazník sám.

  • Kdy budu mít peníze zpět?

    Na našich prodejnách vám okamžitě vrátí peníze stejnou metodou, kterou jste zboží zaplatili. Při platbě kartou trvá přepsání peněz až 5 pracovních dní. V případě odeslání zboží balíkem do skladu v Teplicích vám budou peníze vráceny do 14 dnů od doručení balíku. Standartně tato doba bývá daleko kratší (v řádech dní).

Freshlabels využívá Cookies, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší servis. Prohlížením našeho webu vyjadřujete souhlas s použitím Cookies.

Více informací Rozumím

Přihlášení

nebo

Přidejte se

nebo

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zapomenuté heslo

Nové heslo vám přijde na e-mail.

Zavřít