Vrácení zboží
-
Kupuji zboží jako vánoční dárek. Nabízíte prodlouženou dobu vrácení tak jako každý rok?
Na všechny nákupy provedené od 1.11. do 8.12.2024 se vztahuje garantovaná doba vrácení do 8. 1. 2025. Pravidla pro vrácení zůstávají neměnná.
Jak postupovat v případě vrácení najdete zde.
Garantovaná doba vrácení se vztahuje jak na online objednávky tak na nákup na našich kamenných prodejnách. -
Jak můžu zboží vrátit a kam?
Nenošené zboží u nás můžete vrátit až do 30 dní. Poštovné platí zákazník.
A. Osobně na našich prodejnách.
Nemusíte vyplňovat online vratkový formulář. Stačí, když si připravíte číslo vaší objednávky. Vše ostatní s vámi vyřídíme na místě.
B. Odesláním na adresu.- Klikněte na online vratkový formulář a přihlaste se do svého účtu. Pokud u nás účet nemáte, zadejte číslo objednávky, kterou vracíte, a emailovou adresu, ze které jste objednávku vytvářeli. Vyplňte dle postupu.
- K balíku nezapomeňte přiložit číslo požadavku (můžete ho napsat na krabici nebo přiložit na kousku papíru), které se vám zobrazí po odeslání formuláře a najdete je rovněž v potvrzovacím emailu, který vám po odeslání online formuláře přijde.
- Zboží, které chcete vrátit, odešlete nenošené spolu se všemi visačkami. Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen.
- Jakmile nám zásilka dorazí, zkontrolujeme ji a pošleme vám potvrzení e-mailem.
Zboží do našeho centrálního skladu nám můžete odeslat následujícím způsobem:
(K balíku nezapomeňte přiložit číslo požadavku můžete ho napsat na krabici nebo přiložit na kousku papíru a my se o vše postaráme.)
1. Zaslat jako doporučený balík na adresu Freshlabels - vratky, Milady Horákové 452/11, 170 00, Praha 7-Letná, Česká republika. Případné poštovné hradí zákazník sám.
2. Odnesete balík na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny. Obsluze nahlásíte identifikační číslo 98424147. Na místě nic neplatíte, cena služby je odečtena zpětně při refundaci za vrácené zboží (49 CZK). -
Kdo platí poštovné při vracení zboží?
Poštovné směrem k nám si zákazník hradí sám. Ve vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží.Tuto službu vám nabídnou na poště při odesílání balíku.
-
Můžu zboží koupené online vrátit v obchodě?
Ano, i zboží zakoupené online můžete vrátit na jedné z našich prodejen. Do 14 dnů od nákupu vám nabídneme refundaci původní platební metodou, po 14 dnech pouze refundaci formou kreditu.
Pokud se rozhodnete vrátit zboží zakoupené na prodejně, dostanete od nás kredit, a to do 30 dní od nákupu. Na zboží zakoupené na prodejně, se 14 denní lhůta k vrácení nevztahuje.
-
Jaké bych měl dodržet podmínky, aby bylo možné zboží vrátit?
1) Zboží musí být doručeno do skladu nebo přineseno do obchodu do 30 dnů od jeho převzetí.
2) Zboží musí být nenošené, neznehodnocené a včetně originálních etiket.
3) Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen (platí pro boty, například přelepením lepící páskou)
4) Před odesláním balíčku nezapomeňte vyplnit náš krátký online vratkový forlulář. Poštovné směrem k nám si zákazník hradí sám. Ve vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží (tuto službu vám nabídnou na poště při odesílání balíku). Jestli bude balík ztracen nebo znehodnocen při přepravě, budete moci balík s podacím lístkem vyreklamovat a získat tak své peníze zpět od přepravce. -
Můžu vrátit spodní prádlo?
Spodní prádlo, stejně jako každý jiný výrobek nabízený v našem obchodě, můžete vrátit do 30 dnů od doručení zásilky. Podmínkou je vrácení nepoužitého zboží, s kompletními štítky, bez známek opotřebení a zápachu (např. po deodorantech).
-
Kdy budu mít peníze zpět?
Na našich prodejnách vám okamžitě vrátí peníze stejnou metodou, kterou jste zboží zaplatili. Při platbě kartou trvá přepsání peněz až 5 pracovních dní. V případě odeslání zboží balíkem do skladu vám budou peníze vráceny do 14 dnů od doručení balíku. Standartně tato doba bývá daleko kratší (v řádech dní).