Hodnocení na základě vyzvednutých objednávek
Možná jste si všiml/a, že jsme upravili pravidla při výběru dopravy a platby.
Dlouhodobě nás trápí kolik práce, energie a materiálu přijde na zmar z důvodu nevyzvedávání zásilek. Rozhodli jsme se tedy o tomto problému informovat vás, naše návštěvníky a zákazníky, protože uvědomění je první krok ke změně.
Druhý krok spočívá v nastavení systému, který automaticky upravuje možnosti dopravy a plateb na základě vaší “vyzvedávací” historie.
Nevidíte všechny možnosti dopravy a platby na které jste byl/a zvyklý/á?
Je to proto, že je vaše aktuální vyzvedávací skóre pod hodnotou 60%.
Co se s tím dá dělat?
1 - S každým dalším vyzvednutým nákupem se budete vracet zpět k neomezené nabídce.
2 - Pokud máte pochybnosti jak můžete mít tak nízké skóre, kontatujte nasi zákaznickou linku.
Ale nezoufejte ..
Pokud vídíte pouze možnosti pro platbu předem, neznamená to, že byste zároveň přišli i o možnost vrácení nebo neodebrání nevyhovujícího zboží.
Věříme, že naše kroky vnímáte pozitivně a pomůžete nám dělat věci správně.
PS: V případě dotazů a nesrovnalostí kontaktujte prosím zákaznický servis.
E-mail: [email protected]
Telefon: +420 777 077 700