Hodnocení na základě vyzvednutých objednávek

Možná jste si všiml/a, že jsme upravili pravidla při výběru dopravy a platby.

Dlouhodobě nás trápí kolik práce, energie a materiálu přijde na zmar z důvodu nevyzvedávání zásilek. Rozhodli jsme se tedy o tomto problému informovat vás, naše návštěvníky a zákazníky, protože uvědomění je první krok ke změně.

Druhý krok spočívá v nastavení systému, který automaticky upravuje možnosti dopravy a plateb na základě vaší “vyzvedávací” historie.

Nevidíte všechny možnosti dopravy a platby na které jste byl/a zvyklý/á?
Je to proto, že je vaše aktuální vyzvedávací skóre pod hodnotou 60%.

Co se s tím dá dělat?
1 - S každým dalším vyzvednutým nákupem se budete vracet zpět k neomezené nabídce.

2 - Pokud máte pochybnosti jak můžete mít tak nízké skóre, kontatujte nasi zákaznickou linku.

Ale nezoufejte ..
Pokud vídíte pouze možnosti pro platbu předem, neznamená to, že byste zároveň přišli i o možnost vrácení nebo neodebrání nevyhovujícího zboží.

Věříme, že naše kroky vnímáte pozitivně a pomůžete nám dělat věci správně.

PS: V případě dotazů a nesrovnalostí kontaktujte prosím zákaznický servis.
E-mail: [email protected]
Telefon: +420 777 077 700

Přihlášení

nebo

Registrace

nebo

Souhlasím se zasíláním informací o doporučených produktech, novinkách a speciálních akcích. Odběr těchto informací je možné kdykoliv bezplatně upravit nebo zrušit kliknutím na odkaz v našem e-mailu.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zapomenuté heslo

Nové heslo vám přijde na e-mail.

Zavřít