Hodnocení na základě vyzvednutých objednávek
Je-li vaše procento nižší než 60 %, možná jste si už všiml/a, že jsme upravili pravidla při výběru dopravy a platby.
Dlouhodobě nás trápí kolik práce, energie a materiálu přijde na zmar z důvodu nevyzvedávání zásilek. Rozhodli jsme se tedy o tomto problému informovat vás, naše návštěvníky a zákazníky, protože uvědomění je první krok ke změně.
Druhý krok spočívá v nastavení systému, který nabízí možnosti dopravy a plateb na základě vaší “vyzvedávací” historie za posledních 12 měsíců.
V tuto chvíli proto možná nevidíte všechny možnosti, na které jste byl/a zvyklý/á, ale s každým dalším vyzvednutým nákupem se budete vracet zpět k neomezené nabídce.
Pokud vídíte pouze možnosti pro platbu předem, neznamená to, že byste zároveň přišli i o možnost vrácení nebo neodebrání nevyhovujícího zboží.
Věříme, že naše kroky vnímáte pozitivně a pomůžete nám dělat věci správně.
PS: V případě dotazů a nesrovnalostí kontaktujte prosím zákaznický servis.
E-mail: info@freshlabels.cz
Telefon: +420 777 077 700