Loop online
Produkty, které splňují podmínky programu Loop, nám můžete zdarma vrátit Zásilkovnou. Online nám vyplníte pár nezbytných informací o vás a o produktu, který pak pošlete přes Zásilkovnu. My se vám ozveme hned, jak ho překontrolujeme, a potvrdíme vám hodnotu získaného kreditu, který budete moct ihned využít.
Jak funguje Loop?
-
Na jaké zboží se Freshlabels Loop vztahuje
Vrátit nám můžete produkty z vybraných kategorií a značek oblečení a zavazadel, které jste si v minulosti pořídili u nás ve Freshlabels. Jejich seznam spolu s výkupní cenou najdete níže v naší přehledné kalkulačce. Pokud svůj produkt v seznamu nenajdete, pak ho aktuálně nevykupujeme. Vracené produkty také musí být čisté, beze skvrn, zápachu a patrného poškození. Níže najdete seznam vad, s kterými produkty bohužel nemůžeme odkoupit.
-
Podmínky přijetí
Podmínky přijetí
Produkt musí být od značky a z kategorie, které najdete v naší kalkulačce.
Nepřípustné vady
- chybějící knoflík/druk
- chybějící tkanička
- díra
- nefunkční zip
- ošoupaný okraj
- přetočený šev
- roztržená kapsa
- roztržená podšívka
- skvrna
- vypáraná nit
- zápach
- žmolky
Pokud váš kousek nesplňuje některou z podmínek, můžete nám ho přesto poslat bez nároku na kredit a my se mu pokusíme najít další využití.
-
Co za produkty dostanu?
Za zboží od nás získáte Loop kredit, který můžete využít na nákup online na Freshlabels.cz nebo offline ve všech našich prodejnách v ČR.
Loop kredit je možné použít na všechny produkty z nabídky Freshlabels, ale nelze ho kombinovat s jinými slevami a akcemi = u již zlevněných produktů, se hodnota odečte z původní (nezlevněné) ceny produktu.
V naší kalkulačce zjistíte, jaký Loop kredit můžete za konkrétní produkt dostat.
-
Jak mám zboží odeslat
Zdarma prostřednictvím služby Zásilkovna, partnera služby Loop – Po odeslání formuláře dostanete kód na dopravu zdarma, který nahlásíte při předání balíčku na pobočce Zásilkovny (přehled poboček)
Jiný způsob dopravy – Produkty nám můžete samozřejmě zaslat jinou, vámi preferovanou dopravní službou. Cenu dopravy v tomto případě nehradíme. Zásilku pošlete ideálně s možností sledování, pro případ, že by se někde cestou zatoulala.
Pokud nechcete zboží posílat, přineste nám ho na jednu z prodejen
Potřebujete poradit?
Ozvěte se nám
E-mail: [email protected]
Telefon: +420 777 077 700