Proměna obyčejných věcí v neobyčejné. Tak by se dala vystihnout vize italského brandu Palomar. Od roku 2001, kdy byl ve Florencii založen, si designéři brandu berou do parády zdánlivě triviální věci, jako je např. plán města nebo láhev na vodu, a tvoří z nich designové kousky, které v sobě vždy nesou nějakou myšlenku i přesah.
Palomar se nebojí být originální a jít proti proudu. To se projevuje třeba v "post-digital" přístupu. V jeho srdci se nachází idea, že i v dnešní přetechnizované době mají analogové a fyzické předměty stále své místo. Ukrývá se v nich totiž cosi lidského, co je nám blízké a co nás obohacuje. Tyto produkty tak stále mají místo i vedle dnešních technických vychytávek.
Ve výběru brandu Palomar najdeme highligths jako třeba reusable láhev na vodu Phill The Bottle, nesoucí jméno jedné ze světových metropolí. Na zadní straně pak seznam všech veřejně dostupných zdrojů pitné vody v dané lokalitě. Palomar to zkrátka umí nejen stylově, ale také uvědoměle, a proto nemůže chybět ani v naší selekci.