SUSTAINABLE

Dopper Insulated 350 ml

790 Kč

Růžová / Steamy Pink

Další barevné varianty

  • O produktu
    UDRŽITELNOST > DOBRÁ PRÁCE Více informací

    Dopper Insulated 350 ml - čerstvý drop termosek, které si můžete vzít na svah nebo na lekci bikram jógy. Podrží vás za každé situace.

    • Dvojitá izolační stěna
    • Udrží nápoj horký 9 hod / studený 24 hod
    • Trojdílná konstrukce
    • Tělo z nerezové oceli v kombinaci s polypropylenem
    • Pohárek z tritanu
    • Silikonové těsnění
    • BPA-free
    • Myčka friendly
    • Za každý prodaný kus přispěje společnost 5% z ceny na Dopper Foundation (nadace, která se snaží zavést vodu do oblastí bez přístupu k pitné vodě)
    • Objem: 350 ml
    • Rozměry: 23,5 x 6 cm

    Kód produktu : dop014

  • O značce

    Šlechetný holandský počin, který svými skutky přispívá k ochraně matičky přírody. Udržitelné BPA free plastové a ocelové lahve mají své uživatele přimět redukovat nadbytečný plastový odpad a zamyslet se nad vzácností čisté pitné vody. Jejich cílem není profitovat, ale vyzdvihnout pozitiva recyklace a pomoct potřebným v nouzi.

    Dopper, Termosky Dopper

  • Skladem - u vás - ve středu (30/09)
  • Vrácení a výměna do 30 dnů

    Zakoupené produkty v původním stavu můžete vrátit nebo vyměnit do 30 dnů.

  • Objednáte a vyzkoušíte
    : Praha 1, Praha 7, Teplice

Dopper a udržitelnost

Značka Dopper získala 4 ze 7 bodů a má status „Dobrá práce”. Zaslouží si tím pádem i náš Sustainable tag.
Přečtěte si více o našich kritériích, na jejichž základě hodnotíme udržitelnost.

Materiál

Materiál

Značka Dopper používá recyklovatelné, netoxické a odolné materiály jako ocel a polypropylen. Regulace EFSA neumožňuje použít materiál vyrobený z odpadu konečného spotřebitele, jelikož láhve jsou určené pro styk s potravinou.

Barvení

Barvení

Značka se zaručuje, že barvy, které jsou použité při výrobě neohrožují životní prostředí a ani pracovníky, kteří s nimi zacházejí. Je dodržováno nařízení Evropské unie REACH, které reguluje používání chemických látek.

Výroba

Výroba

Značka odpovídá za zajištění dobrých pracovních podmínek pro pracovníky pro úroveň 2 dodavatelského řetězce. Pracovníkům je zajištěno bezpečné pracovní prostředí a dostávají odpovídající mzdy.

Znalost dodavatelského řetězce

Znalost dodavatelského řetězce

Značka zná své dodavatele do úrovně 2 - tudíž nezná dodavatele surovin.

Radius výroby

Radius výroby

Značka se snaží eliminovat svojí uhlíkovou stopu zapojením do programu GoodShipping a při 100% zámořské přepravy jsou použita obnovitelná biopaliva.

Kompletní výrobní řetězec má delší cestu než 10 000 km.

CSR

CSR

Značka Dopper upozorňuje na problematiku používání jednorázových plastových lahví, jelikož si moc dobře uvědomuje, že každoročně skončí v oceánech spoustu plastového odpadu, který se nikdy úplně nerozloží a je příčinou znečištění oceánů. Proto darují více než 5 % svého obratu nadaci Dopper Foundation na podporu šíření povědomí o tomto problému a věří, že se jim podaří zvrátit tento nepříznivý vývoj. Cílem Dopper Foundation je eliminovat množství jednorázových plastových lahví, propagovat pití kohoutkové vody a především edukovat o této problematice i ty nejmenší. Tato myšlenka je šířena například pomocí projektu Plastic Bridge, soutěže Changemaker Challenge pro studenty nebo spolupráce s organizací Simavi za účelem zajištění pitné vody v Nepálu. V neposlední řadě také Dopper prosazuje iniciativu P.E.T. Free Pledge, která zavazuje firmy k nepoužívání PET lahví s vodou na pracovištích, a které je Freshlabels hrdou součástí.

Certifikáty udržitelnosti

Certifikáty

Certifikace B Corporation je osvědčení, které podnikům uděluje nezisková organizace B Lab. Certifikované podniky splňují nejvyšší standardy sociálního a environmentálního chování, veřejné transparentnosti a právní odpovědnosti za vyvážení zisku a účelu. Vzniká tak komunita, ve které je síla podniků využívána k dobré věci. Konkrétně se komunita B Corp snaží o snižování nerovností, nižší míru chudoby, zdravější prostředí, budování silnější komunity a vytváření kvalitnějších pracovních míst.
Záměrem této evropské iniciativy je zajistění kvalitních pracovních podmínek při výrobě produktů v rámci celého dodavatelského řetězce. Jak při výrobě, tak distribuci produktů musí být respektovány základní pracovně právní a etické zásady jako například spravedlivé odměňování, ochrana životního prostředí nebo nulová tolerance dětské práce.
Certifikace Cradle to Cradle je celosvětově uznávané měřítko bezpečnějších a udržitelnějších produktů, které jsou vyrobeny pro cirkulární neboli oběhovou ekonomiku, kde je odpad znovu použit jako zdroj pro výrobu nového produktu. K získání certifikace jsou výrobky posuzovány z hlediska environmentálního a sociálního výkonu v pěti kritických kategoriích udržitelnosti: materiální zdraví, opětovné použití materiálu, správa energie z obnovitelných zdrojů a uhlíku, správcovství vody a sociální spravedlnost.

Freshlabels využívá Cookies, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší servis. Prohlížením našeho webu vyjadřujete souhlas s použitím Cookies.

Více informací Rozumím

Přihlášení

nebo

Přidejte se

nebo

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zapomenuté heslo

Nové heslo vám přijde na e-mail.

Zavřít