Materiál
Značka Dopper používá recyklovatelné, netoxické a odolné materiály jako ocel a polypropylen. Regulace EFSA neumožňuje použít materiál vyrobený z odpadu konečného spotřebitele, jelikož láhve jsou určené pro styk s potravinou.
Barvení
Značka se zaručuje, že barvy, které jsou použité při výrobě neohrožují životní prostředí a ani pracovníky, kteří s nimi zacházejí. Je dodržováno nařízení Evropské unie REACH, které reguluje používání chemických látek.
Výroba
Značka odpovídá za zajištění dobrých pracovních podmínek pro pracovníky pro úroveň 2 dodavatelského řetězce. Pracovníkům je zajištěno bezpečné pracovní prostředí a dostávají odpovídající mzdy.
Znalost dodavatelského řetězce
Značka zná své dodavatele do úrovně 2 - tudíž nezná dodavatele surovin.
Radius výroby
Značka se snaží eliminovat svojí uhlíkovou stopu zapojením do programu GoodShipping a při 100% zámořské přepravy jsou použita obnovitelná biopaliva.
Kompletní výrobní řetězec má delší cestu než 10 000 km.
CSR
Značka Dopper upozorňuje na problematiku používání jednorázových plastových lahví, jelikož si moc dobře uvědomuje, že každoročně skončí v oceánech spoustu plastového odpadu, který se nikdy úplně nerozloží a je příčinou znečištění oceánů. Proto darují více než 5 % svého obratu nadaci Dopper Foundation na podporu šíření povědomí o tomto problému a věří, že se jim podaří zvrátit tento nepříznivý vývoj. Cílem Dopper Foundation je eliminovat množství jednorázových plastových lahví, propagovat pití kohoutkové vody a především edukovat o této problematice i ty nejmenší. Tato myšlenka je šířena například pomocí projektu Plastic Bridge, soutěže Changemaker Challenge pro studenty nebo spolupráce s organizací Simavi za účelem zajištění pitné vody v Nepálu. V neposlední řadě také Dopper prosazuje iniciativu P.E.T. Free Pledge, která zavazuje firmy k nepoužívání PET lahví s vodou na pracovištích, a které je Freshlabels hrdou součástí.