- Domů
- Láhve na pití
- Dopper
-
Dopper Original
Dopper Original
390 Kč
Další barevné varianty
-
Skladem
Zboží máme skladem, můžeme odeslat následující pracovní den.
-
Dostupnost na prodejnách
Velikost Prodejna ONE SIZE Praha Sustainable Store
Praha Flagship Store
-
Doručení 1-2 pracovní dny
Dopravce Doba dodání Cena Zásilkovna 1-2 pracovní dny 65 Kč GLS zásilková služba 1-2 pracovní dny 85 Kč GLS Parcelshop 1-2 pracovní dny 65 Kč Osobní odběr na Praze 1 1 pracovní den 39 Kč Osobní odběr na Praze 7 1 pracovní den 39 Kč -
Vrácení a výměna do 30 dnů
Zakoupené produkty v originálním stavu můžete vrátit nebo vyměnit do 30 dnů. Více info.
-
PopisUDRŽITELNOST > DOBRÁ PRÁCE Více informací
Dopper Original - reusable láhev s čistým svědomím a čistým posláním.
- Šroubovací víčko ve tvaru pohárku
- Myčka friendly
- Za každý prodaný kus přispěje společnost 5 % z ceny na Dopper Foundation (nadace, která se snaží zavést vodu do oblastí bez přístupu k pitné vodě)
- Objem: 450 ml
- Materiál: polypropylen
Kód produktu : dop005
-
O značce
Šlechetný holandský počin, který svými skutky přispívá k ochraně matičky přírody. Udržitelné BPA free plastové a ocelové lahve mají své uživatele přimět redukovat nadbytečný plastový odpad a zamyslet se nad vzácností čisté pitné vody. Jejich cílem není profitovat, ale vyzdvihnout pozitiva recyklace a pomoct potřebným v nouzi.
Dopper a udržitelnost
Značka Dopper získala 4 ze 7 bodů a má status „Dobrá práce”.
Zaslouží si tím pádem i náš Sustainable tag.
Přečtěte si více o našich kritériích, na jejichž základě hodnotíme udržitelnost.
Materiál
Značka Dopper používá recyklovatelné, netoxické a odolné materiály jako ocel a polypropylen. Regulace EFSA neumožňuje použít materiál vyrobený z odpadu konečného spotřebitele, jelikož láhve jsou určené pro styk s potravinou.
Barvení
Značka se zaručuje, že barvy, které jsou použité při výrobě neohrožují životní prostředí a ani pracovníky, kteří s nimi zacházejí. Je dodržováno nařízení Evropské unie REACH, které reguluje používání chemických látek.
Výroba
Značka odpovídá za zajištění dobrých pracovních podmínek pro pracovníky pro úroveň 2 dodavatelského řetězce. Pracovníkům je zajištěno bezpečné pracovní prostředí a dostávají odpovídající mzdy.
Znalost dodavatelského řetězce
Značka zná své dodavatele do úrovně 2 - tudíž nezná dodavatele surovin.
Radius výroby
Značka se snaží eliminovat svojí uhlíkovou stopu zapojením do programu GoodShipping a při 100% zámořské přepravy jsou použita obnovitelná biopaliva.
Kompletní výrobní řetězec má delší cestu než 10 000 km.
CSR
Značka Dopper upozorňuje na problematiku používání jednorázových plastových lahví, jelikož si moc dobře uvědomuje, že každoročně skončí v oceánech spoustu plastového odpadu, který se nikdy úplně nerozloží a je příčinou znečištění oceánů. Proto darují více než 5 % svého obratu nadaci Dopper Foundation na podporu šíření povědomí o tomto problému a věří, že se jim podaří zvrátit tento nepříznivý vývoj. Cílem Dopper Foundation je eliminovat množství jednorázových plastových lahví, propagovat pití kohoutkové vody a především edukovat o této problematice i ty nejmenší. Tato myšlenka je šířena například pomocí projektu Plastic Bridge, soutěže Changemaker Challenge pro studenty nebo spolupráce s organizací Simavi za účelem zajištění pitné vody v Nepálu. V neposlední řadě také Dopper prosazuje iniciativu P.E.T. Free Pledge, která zavazuje firmy k nepoužívání PET lahví s vodou na pracovištích, a které je Freshlabels hrdou součástí.