- Domů
- Muži
- Kalhoty
- Fjällräven
-
Fjällräven Abisko Trousers M
Fjällräven Abisko Trousers M
3 280 Kč 4 690 Kč
-
Skladem
Zboží máme skladem, můžeme odeslat následující pracovní den.
-
Dostupnost na prodejnách
Velikost Prodejna 50 Praha Sustainable Store
-
Doprava zdarma
Dopravu máte u tohoto produktu zdarma.
-
Doručení 1-2 pracovní dny
Dopravce Doba dodání Cena Zásilkovna 1-2 pracovní dny Zdarma GLS zásilková služba 1-2 pracovní dny Zdarma GLS Parcelshop 1-2 pracovní dny Zdarma Osobní odběr na Praze 1 1 pracovní den Zdarma Osobní odběr na Praze 7 1 pracovní den Zdarma -
Vrácení a výměna do 30 dnů
Zakoupené produkty v originálním stavu můžete vrátit nebo vyměnit do 30 dnů. Více info.
-
PopisUDRŽITELNOST > DOBRÁ PRÁCE Více informací
Tento produkt máme v poslední velikosti, proto vám na něj dáme extra slevu 10 %. V košíku zadejte kód "LASTSIZES" (platí i na již zlevněné produkty).
Fjällräven Abisko Trousers M - technické kalhoty na treking vyrobené ze strečového materiálu a tkaniny G-1000®. Jsou pohodlné a odolné díky zesíleným panelům a střihu, který je přizpůsobený tvaru těla.
- Regular fit
- Ideální jsou pro vysokohorskou turistiku nebo lezení
- Hýždě a kolena maximálně přizpůsobená tvaru těla Mírně snížený pas vpředu a zvýšený vzadu umožňují pohodlné nesení batohu
- Klínek v rozkroku a umístění vnitřních švů zamezuje odírání pokožky
- Kapsy na ruce opatřené zipy jsou přístupné i se zapnutým bederním pásem
- K dispozici je také velká kapsa s patkou, menší vnitřní kapsa ze síťoviny na pravé nohavici a na levé malá kapsa na mobil nebo GPS
- Kalhoty mají strečový panel na zádech a výztuže z G-1000® na hýždích, kolenou a manžetách nohavic
- Prodloužená délka umožňuje snadné a rychlé přizpůsobení nohavic výšce vaší postavy
- Vyrobeny z kombinace strečového materiálu a tkaniny G-1000® pro maximální volnost pohybu a odolnost
- Felix měří 188 cm a má na sobě velikost 46
Kód produktu : fj924
-
Technické detaily
- Materiál: G-1000, Stretch (63 % polyamid, 26 % polyester, 11 % elastan)
- Hmotnost: 463 g
-
Až produkt doslouží, odkoupíme ho zpět
Na produkt se vztahuje program Loop – až vám doslouží, můžete ho vyměnit za nákupní kredit a my mu zajistíme nový život. Více info.
-
O značce
Åke Nordin, světová outdoorová legenda a jeden z nejvýznamnějších švédských inovátorů a podnikatelů se v pouhých 24 letech rozhodl v Örnsköldsviku založit firmu Fjällräven. Psal se rok 1960. Fjällräven brzy vybudoval silnou pozici na outdoorovém trhu a jeho výrobky jsou pro mnoho lidí symbolem každodenního života.
Fjällräven a udržitelnost
Značka Fjällräven získala 4 ze 7 bodů a má status „Dobrá práce”.
Zaslouží si tím pádem i náš Sustainable tag.
Přečtěte si více o našich kritériích, na jejichž základě hodnotíme udržitelnost.
Materiál
Mezi materiály, které jsou používány pro výrobu produktů značky Fjällräven, patří organická bavlna, recyklovaná bavlna, recyklovaný polyester, Tencel Lyocell nebo kůže, která pochází ze zvířat, jež byla chovaná pro masnou produkci, tudíž je kůže vedlejším produktem.
Barvení
Značka se zaručuje, že barvy, které jsou použité při výrobě, neohrožují životní prostředí a ani pracovníky, kteří s nimi zacházejí. Je dodržováno nařízení Evropské unie REACH, které reguluje používání chemických látek.
Výroba
Značka odpovídá za to, že pracovníci do úrovně 2 dodavatelského řetězce mají zajištěné dobré pracovní podmínky, které jsou kontrolovány. Je jim tedy zajištěno bezpečné pracovní prostředí a mají odpovídající mzdy.
Znalost dodavatelského řetězce
Značka zná své dodavatele do úrovně 2 - tudíž nezná dodavatele surovin.
Radius výroby
Značka si je vědoma svého negativního dopadu na planetu, a proto se snaží o kompenzaci svých emisí. Podporuje projekty obnovitelné energie ověřené OSN, které jsou certifikovány podle Golden Standard, a další neziskové organizace. K přepravě zboží je využívána lodní, nákladní i letecká doprava. Na některých místech je zboží přepravováno pomocí DHL GoGreen a v Kostarice je podporován projekt zalesnění Globetrotter Vision Forest. V roce 2018 došlo ke kompenzaci 17 777 tun CO2, spotřebovaného na přepravu zboží, služební cesty anebo třeba účast na veletrhu ISPO.
Kompletní výrobní řetězec má delší cestu než 10 000 km.
CSR
Iniciativa Fjällräven s názvem Arctic Fox reprezentuje myšlenku, že existuje nespočet skvělých nápadů, které mohou pozitivně ovlivňovat životní prostředí. Současně je zřejmé, že díky kolektivnímu úsilí můžeme tyto pozitivní dopady ještě více umocňovat. Každý rok se může přihlásit jakákoliv nezisková organizace se svým projektem, který se zaměřuje na ochranu životního prostředí a nejlepší z nich je podpořen fundraisingem z prodejů vybraných produktů. O vítězných projektech rozhoduje odborná komise.