- Domů
- Batohy
- Městské
- Fjällräven
-
Fjällräven Foldsack No.1
Fjällräven Foldsack No.1
3 290 Kč
Další barevné varianty
-
O produktuUDRŽITELNOST > DOBRÁ PRÁCE Více informací
Fjällräven Foldsack No.1 - prostorný a funkční batoh v jednoduchém designu z voděodolného materiálu G-1000 HeavyDuty Eco.
- Kvalitní a voděodolný outdoorový materiál G-1000 HeavyDuty Eco
- Zapínání na kovové přezky
- Polstrovaná kapsa na notebook 15"
- Vrchní zipový vstup do hlavní kapsy
- Nastavitelné a polstrované ramenní popruhy
- Ucho pro pohodlné nošení v ruce
- Nášivka s logem na víku a drobný štítek švédské vlaječky v bočním švu
- Materiál: 65 % polyester a 35 % bavlna
- Rozměry: 40 x 30 x 15 cm
- Objem: 16 l
- Hmotnost: 590 g
Kód produktu : fj052
-
O značce
Åke Nordin, světová outdoorová legenda a jeden z nejvýznamnějších švédských inovátorů a podnikatelů se v pouhých 24 letech rozhodl v Örnsköldsviku založit firmu Fjällräven. Psal se rok 1960. Fjällräven brzy vybudoval silnou pozici na outdoorovém trhu a jeho výrobky jsou pro mnoho lidí symbolem každodenního života.
-
Doprava zdarma
-
Skladem - u vás - v úterý (09/03)
-
Vrácení a výměna do 30 dnů
Zakoupené produkty v původním stavu můžete vrátit nebo vyměnit do 30 dnů.
-
Možnost zaslání v upcyklovaném obalu
-
Až vám naše zboží doslouží, odkoupíme ho zpět
Fjällräven a udržitelnost
Značka Fjällräven získala 4 ze 7 bodů a má status „Dobrá práce”.
Zaslouží si tím pádem i náš Sustainable tag.
Přečtěte si více o našich kritériích, na jejichž základě hodnotíme udržitelnost.
Materiál
Mezi materiály, které jsou používány pro výrobu produktů značky Fjällräven, patří organická bavlna, recyklovaná bavlna, recyklovaný polyester, Tencel Lyocell nebo kůže, která pochází ze zvířat, jež byla chovaná pro masnou produkci, tudíž je kůže vedlejším produktem.
Barvení
Značka se zaručuje, že barvy, které jsou použité při výrobě, neohrožují životní prostředí a ani pracovníky, kteří s nimi zacházejí. Je dodržováno nařízení Evropské unie REACH, které reguluje používání chemických látek.
Výroba
Značka odpovídá za to, že pracovníci do úrovně 2 dodavatelského řetězce mají zajištěné dobré pracovní podmínky, které jsou kontrolovány. Je jim tedy zajištěno bezpečné pracovní prostředí a mají odpovídající mzdy.
Znalost dodavatelského řetězce
Značka zná své dodavatele do úrovně 2 - tudíž nezná dodavatele surovin.
Radius výroby
Značka si je vědoma svého negativního dopadu na planetu, a proto se snaží o kompenzaci svých emisí. Podporuje projekty obnovitelné energie ověřené OSN, které jsou certifikovány podle Golden Standard, a další neziskové organizace. K přepravě zboží je využívána lodní, nákladní i letecká doprava. Na některých místech je zboží přepravováno pomocí DHL GoGreen a v Kostarice je podporován projekt zalesnění Globetrotter Vision Forest. V roce 2018 došlo ke kompenzaci 17 777 tun CO2, spotřebovaného na přepravu zboží, služební cesty anebo třeba účast na veletrhu ISPO.
Kompletní výrobní řetězec má delší cestu než 10 000 km.
CSR
Iniciativa Fjällräven s názvem Arctic Fox reprezentuje myšlenku, že existuje nespočet skvělých nápadů, které mohou pozitivně ovlivňovat životní prostředí. Současně je zřejmé, že díky kolektivnímu úsilí můžeme tyto pozitivní dopady ještě více umocňovat. Každý rok se může přihlásit jakákoliv nezisková organizace se svým projektem, který se zaměřuje na ochranu životního prostředí a nejlepší z nich je podpořen fundraisingem z prodejů vybraných produktů. O vítězných projektech rozhoduje odborná komise.
Certifikáty
Freshlabels využívá Cookies, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší servis. Prohlížením našeho webu vyjadřujete souhlas s použitím Cookies.
Více informací Rozumím