- Domů
- Příslušenství k zavazadlům
- Fjällräven
-
Fjällräven Greenland Wax Travel Pack
Fjällräven Greenland Wax Travel Pack
259 Kč
-
O produktuUDRŽITELNOST > DOBRÁ PRÁCE Více informací
Fjällräven Greenland Wax Travel Pack - ekologicky nezávadná impregnace vyvinutá pro výrobky Fjällräven, které jsou vyrobené z materiálu G-1000®. Vetřením vosku do materiálu a následným zahřátím se povrch stane naprosto voděodolným. Vosk lze použít konkrétně na produkty Övik Shoulder Bag, Kanken No.2, Totepack No.1 a Foldsack No.1.
- Jak voskovat materiál G-1000:
- 1) Naneste: Vezměte kostku vosku Greenland Wax a dlouhými pohyby ji v tenké rovnoměrné vrstvě vtírejte do tkaniny. Trochu to připomíná psaní křídou na tabuli. Důležité je nanést vosk v dostatečné vrstvě po celé tkanině.
- 2) Rozpusťte: Pomocí žehličky nastavené na nízkou nebo střední teplotu bez páry nechte vosk vsáknout do tkaniny. Můžete také použít fén nebo plamen polního vařiče. Vosk taje přibližně při teplotě 55–60 °C. Chcete-li voděodolnost tkaniny ještě zvýšit, neaplikujte jednu silnou vrstvu vosku, ale postup několikrát opakujte.
Kód produktu : FJ066
-
O značce
Åke Nordin, světová outdoorová legenda a jeden z nejvýznamnějších švédských inovátorů a podnikatelů se v pouhých 24 letech rozhodl v Örnsköldsviku založit firmu Fjällräven. Psal se rok 1960. Fjällräven brzy vybudoval silnou pozici na outdoorovém trhu a jeho výrobky jsou pro mnoho lidí symbolem každodenního života.
-
Skladem
-
Doručení 1 pracovní den
-
Vrácení a výměna do 30 dnů
Zakoupené produkty v původním stavu můžete vrátit nebo vyměnit do 30 dnů.
-
Možnost zaslání v upcyklovaném obalu
Fjällräven a udržitelnost
Značka Fjällräven získala 4 ze 7 bodů a má status „Dobrá práce”.
Zaslouží si tím pádem i náš Sustainable tag.
Přečtěte si více o našich kritériích, na jejichž základě hodnotíme udržitelnost.
Materiál
Mezi materiály, které jsou používány pro výrobu produktů značky Fjällräven, patří organická bavlna, recyklovaná bavlna, recyklovaný polyester, Tencel Lyocell nebo kůže, která pochází ze zvířat, jež byla chovaná pro masnou produkci, tudíž je kůže vedlejším produktem.
Barvení
Značka se zaručuje, že barvy, které jsou použité při výrobě, neohrožují životní prostředí a ani pracovníky, kteří s nimi zacházejí. Je dodržováno nařízení Evropské unie REACH, které reguluje používání chemických látek.
Výroba
Značka odpovídá za to, že pracovníci do úrovně 2 dodavatelského řetězce mají zajištěné dobré pracovní podmínky, které jsou kontrolovány. Je jim tedy zajištěno bezpečné pracovní prostředí a mají odpovídající mzdy.
Znalost dodavatelského řetězce
Značka zná své dodavatele do úrovně 2 - tudíž nezná dodavatele surovin.
Radius výroby
Značka si je vědoma svého negativního dopadu na planetu, a proto se snaží o kompenzaci svých emisí. Podporuje projekty obnovitelné energie ověřené OSN, které jsou certifikovány podle Golden Standard, a další neziskové organizace. K přepravě zboží je využívána lodní, nákladní i letecká doprava. Na některých místech je zboží přepravováno pomocí DHL GoGreen a v Kostarice je podporován projekt zalesnění Globetrotter Vision Forest. V roce 2018 došlo ke kompenzaci 17 777 tun CO2, spotřebovaného na přepravu zboží, služební cesty anebo třeba účast na veletrhu ISPO.
Kompletní výrobní řetězec má delší cestu než 10 000 km.
CSR
Iniciativa Fjällräven s názvem Arctic Fox reprezentuje myšlenku, že existuje nespočet skvělých nápadů, které mohou pozitivně ovlivňovat životní prostředí. Současně je zřejmé, že díky kolektivnímu úsilí můžeme tyto pozitivní dopady ještě více umocňovat. Každý rok se může přihlásit jakákoliv nezisková organizace se svým projektem, který se zaměřuje na ochranu životního prostředí a nejlepší z nich je podpořen fundraisingem z prodejů vybraných produktů. O vítězných projektech rozhoduje odborná komise.
Certifikáty
Freshlabels využívá Cookies, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší servis. Prohlížením našeho webu vyjadřujete souhlas s použitím Cookies.
Více informací Rozumím