SUSTAINABLE

Fjällräven Ulvö Rolltop 23

4 190 Kč

Modrá / 570 Mountain Blue

Další barevné varianty

  • O produktu
    UDRŽITELNOST > DOBRÁ PRÁCE Více informací

    Fjällräven Ulvö Rolltop 23 - nová silueta odolného nepromokavého daypacku z outdoorové kolekce High Coast.

    • Extrémně odolný a nepromokavý materiál Bergshell (31 % recyklovaný nylon)
    • Rolltop zapínání
    • Polstrovaná kapsa na notebook max do 15"
    • Vnitřní organizér
    • Přední poutko pro uchycení světla na kolo
    • Boční přihrádka na zip
    • Dvě boční elastické kapsy
    • Boční kompresní popruhy
    • Tvarovaná záda
    • Polstrovaná ramenní popruhy
    • Hrudní řemínek
    • Reflexní logo na přední straně
    • Materiál: Bergshell: 400D 100 % polyamid
    • Rozměry: 26 x 43 x 12 cm
    • Objem: 23 l
    • Hmotnost: 650 g

    Kód produktu : fj506

  • O značce

    Åke Nordin, světová outdoorová legenda a jeden z nejvýznamnějších švédských inovátorů a podnikatelů se v pouhých 24 letech rozhodl v Örnsköldsviku založit firmu Fjällräven. Psal se rok 1960. Fjällräven brzy vybudoval silnou pozici na outdoorovém trhu a jeho výrobky jsou pro mnoho lidí symbolem každodenního života.

    Fjällräven, Batohy Fjällräven

  • Doprava zdarma
  • Skladem - u vás - v pátek (02/10)
  • Vrácení a výměna do 30 dnů

    Zakoupené produkty v původním stavu můžete vrátit nebo vyměnit do 30 dnů.

  • Objednáte a vyzkoušíte
    : Praha 1, Praha 7, Teplice

Fjällräven a udržitelnost

Značka Fjällräven získala 4 ze 7 bodů a má status „Dobrá práce”. Zaslouží si tím pádem i náš Sustainable tag.
Přečtěte si více o našich kritériích, na jejichž základě hodnotíme udržitelnost.

Materiál

Materiál

Mezi materiály, které jsou používány pro výrobu produktů značky Fjällräven, patří organická bavlna, recyklovaná bavlna, recyklovaný polyester, Tencel Lyocell nebo kůže, která pochází ze zvířat, jež byla chovaná pro masnou produkci, tudíž je kůže vedlejším produktem.

Barvení

Barvení

Značka se zaručuje, že barvy, které jsou použité při výrobě, neohrožují životní prostředí a ani pracovníky, kteří s nimi zacházejí. Je dodržováno nařízení Evropské unie REACH, které reguluje používání chemických látek.

Výroba

Výroba

Značka odpovídá za to, že pracovníci do úrovně 2 dodavatelského řetězce mají zajištěné dobré pracovní podmínky, které jsou kontrolovány. Je jim tedy zajištěno bezpečné pracovní prostředí a mají odpovídající mzdy.

Znalost dodavatelského řetězce

Znalost dodavatelského řetězce

Značka zná své dodavatele do úrovně 2 - tudíž nezná dodavatele surovin.

Radius výroby

Radius výroby

Značka si je vědoma svého negativního dopadu na planetu, a proto se snaží o kompenzaci svých emisí. Podporuje projekty obnovitelné energie ověřené OSN, které jsou certifikovány podle Golden Standard, a další neziskové organizace. K přepravě zboží je využívána lodní, nákladní i letecká doprava. Na některých místech je zboží přepravováno pomocí DHL GoGreen a v Kostarice je podporován projekt zalesnění Globetrotter Vision Forest. V roce 2018 došlo ke kompenzaci 17 777 tun CO2, spotřebovaného na přepravu zboží, služební cesty anebo třeba účast na veletrhu ISPO.

Kompletní výrobní řetězec má delší cestu než 10 000 km.

CSR

CSR

Iniciativa Fjällräven s názvem Arctic Fox reprezentuje myšlenku, že existuje nespočet skvělých nápadů, které mohou pozitivně ovlivňovat životní prostředí. Současně je zřejmé, že díky kolektivnímu úsilí můžeme tyto pozitivní dopady ještě více umocňovat. Každý rok se může přihlásit jakákoliv nezisková organizace se svým projektem, který se zaměřuje na ochranu životního prostředí a nejlepší z nich je podpořen fundraisingem z prodejů vybraných produktů. O vítězných projektech rozhoduje odborná komise.

Certifikáty udržitelnosti

Certifikáty

Je mezinárodní nezisková organizace, která se věnuje zlepšování životů pracovníků po celém světě. Asociace sdružuje univerzity, organizace občanské společnosti a společensky odpovědné firmy. Především se soustředí na řešení problematiky obtěžování nebo zneužívání na pracovišti, bezpečného pracovního prostředí, svobody sdružování a kolektivního vyjednávání, odměňování odpovídající mzdou a dalších oblastí spojených s pracovním právem.
Jedná se o mezinárodní standard, který pomáhá firmě vytvářet, udržovat a používat sociálně přijatelné postupy na pracovišti. Tato norma především upravuje a monitoruje pracovní podmínky zaměstnanců.
Jedná se o iniciativu Organizace spojených národů, která stojí na deseti základních principech, a to v oblasti lidských práv, práce, životního prostředí a protikorupčního opatření.

Freshlabels využívá Cookies, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší servis. Prohlížením našeho webu vyjadřujete souhlas s použitím Cookies.

Více informací Rozumím

Přihlášení

nebo

Přidejte se

nebo

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zapomenuté heslo

Nové heslo vám přijde na e-mail.

Zavřít