- Domů
- Ženy
- Bundy a kabáty
- Bundy
- Fjällräven
-
Fjällräven Vardag Anorak W
Fjällräven Vardag Anorak W
3 840 Kč 5 490 Kč
-
Skladem
Zboží máme skladem, můžeme odeslat následující pracovní den.
-
Dostupnost na prodejnách
Velikost Prodejna L Praha Sustainable Store
-
Doprava zdarma
Dopravu máte u tohoto produktu zdarma.
-
Doručení 1-2 pracovní dny
Dopravce Doba dodání Cena Zásilkovna 1-2 pracovní dny Zdarma GLS zásilková služba 1-2 pracovní dny Zdarma GLS Parcelshop 1-2 pracovní dny Zdarma Osobní odběr na Praze 1 1 pracovní den Zdarma Osobní odběr na Praze 7 1 pracovní den Zdarma -
Vrácení a výměna do 30 dnů
Zakoupené produkty v originálním stavu můžete vrátit nebo vyměnit do 30 dnů. Více info.
-
PopisUDRŽITELNOST > DOBRÁ PRÁCE Více informací
Tento produkt máme v poslední velikosti, proto vám na něj dáme extra slevu 10 %. V košíku zadejte kód "LASTSIZES" (platí i na již zlevněné produkty).
Fjällräven Vardag Anorak W - dámský anorak vyrobený z odolného materiálu G-1000 Eco v tradiční outdoorové estetice švédského brandu. Ideální na trek, jednodenní výlety i každodenní nošení po celý rok.
- Volný střih
- Nastavitelná kapuce
- Zapínání na poloviční zip
- Klokaní kapsa se zapínáním na cvoček
- Dvě boční kapsy na zip
- Manžety rukávů se zapínáním na cvočky
- Zipy po stranách bundy pro snadnější oblékání a ventilaci
- Vyrobena z odolného materiálu G-1000® Eco
- Marie měří 172 cm a má na sobě velikost S
Kód produktu : fj726
-
Technické detaily
- Materiál: G-1000® Eco (65 % recyklovaný polyester, 35 % bio bavlna)
- Impregnace bez fluorocarbonů
- Váha: 560 g (pro velikost S)
-
Až produkt doslouží, odkoupíme ho zpět
Na produkt se vztahuje program Loop – až vám doslouží, můžete ho vyměnit za nákupní kredit a my mu zajistíme nový život. Více info.
-
O značce
Åke Nordin, světová outdoorová legenda a jeden z nejvýznamnějších švédských inovátorů a podnikatelů se v pouhých 24 letech rozhodl v Örnsköldsviku založit firmu Fjällräven. Psal se rok 1960. Fjällräven brzy vybudoval silnou pozici na outdoorovém trhu a jeho výrobky jsou pro mnoho lidí symbolem každodenního života.
Fjällräven a udržitelnost
Značka Fjällräven získala 4 ze 7 bodů a má status „Dobrá práce”.
Zaslouží si tím pádem i náš Sustainable tag.
Přečtěte si více o našich kritériích, na jejichž základě hodnotíme udržitelnost.
Materiál
Mezi materiály, které jsou používány pro výrobu produktů značky Fjällräven, patří organická bavlna, recyklovaná bavlna, recyklovaný polyester, Tencel Lyocell nebo kůže, která pochází ze zvířat, jež byla chovaná pro masnou produkci, tudíž je kůže vedlejším produktem.
Barvení
Značka se zaručuje, že barvy, které jsou použité při výrobě, neohrožují životní prostředí a ani pracovníky, kteří s nimi zacházejí. Je dodržováno nařízení Evropské unie REACH, které reguluje používání chemických látek.
Výroba
Značka odpovídá za to, že pracovníci do úrovně 2 dodavatelského řetězce mají zajištěné dobré pracovní podmínky, které jsou kontrolovány. Je jim tedy zajištěno bezpečné pracovní prostředí a mají odpovídající mzdy.
Znalost dodavatelského řetězce
Značka zná své dodavatele do úrovně 2 - tudíž nezná dodavatele surovin.
Radius výroby
Značka si je vědoma svého negativního dopadu na planetu, a proto se snaží o kompenzaci svých emisí. Podporuje projekty obnovitelné energie ověřené OSN, které jsou certifikovány podle Golden Standard, a další neziskové organizace. K přepravě zboží je využívána lodní, nákladní i letecká doprava. Na některých místech je zboží přepravováno pomocí DHL GoGreen a v Kostarice je podporován projekt zalesnění Globetrotter Vision Forest. V roce 2018 došlo ke kompenzaci 17 777 tun CO2, spotřebovaného na přepravu zboží, služební cesty anebo třeba účast na veletrhu ISPO.
Kompletní výrobní řetězec má delší cestu než 10 000 km.
CSR
Iniciativa Fjällräven s názvem Arctic Fox reprezentuje myšlenku, že existuje nespočet skvělých nápadů, které mohou pozitivně ovlivňovat životní prostředí. Současně je zřejmé, že díky kolektivnímu úsilí můžeme tyto pozitivní dopady ještě více umocňovat. Každý rok se může přihlásit jakákoliv nezisková organizace se svým projektem, který se zaměřuje na ochranu životního prostředí a nejlepší z nich je podpořen fundraisingem z prodejů vybraných produktů. O vítězných projektech rozhoduje odborná komise.