- Domů
- Muži
- Trika a tílka
- Trika
- Knowledge Cotton
-
Knowledge Cotton Walnut Heavy Long Sleeve
Knowledge Cotton Walnut Heavy Long Sleeve
900 Kč 1 290 Kč
Další barevné varianty
-
O produktuUDRŽITELNOST > LÍDR Více informací
Knowledge Cotton Walnut Heavy Long Sleeve - pánské triko s dlouhým rukávem z organické bavlny představuje univerzální kousek, který bude vypadat dobře se vším.
- Regular fit
- Kulatý výstřih
- Vyrobeno indickou společností Armstrong Knitting Mills.
- Materiál: 100 % organická bavlna GOTS (certifikovaný organický produkt splňující ekologická a sociální kritéria zahrnující veškeré kroky výrobního procesu)
- Štefan měří 189 cm a má na sobě velikost L
Kód produktu : kn156
-
O značce
Touha po vědění, víra v původní přírodní produkt a respekt k životnímu prostředí - to jsou základní principy dánského labelu KnowledgeCotton Apparel, který pro výrobu svých produktů využívá pouze udržitelné materiály, zejména certifikovanou organickou bavlnu.
-
Skladem - u vás - už zítra (16/04)
-
Vrácení a výměna do 30 dnů
Zakoupené produkty v původním stavu můžete vrátit nebo vyměnit do 30 dnů.
-
Možnost zaslání v upcyklovaném obalu
-
Až vám naše zboží doslouží, odkoupíme ho zpět
Knowledge Cotton a udržitelnost
Značka Knowledge Cotton získala 7 ze 7 bodů a má status „Lídr”.
Zaslouží si tím pádem i náš Sustainable tag.
Přečtěte si více o našich kritériích, na jejichž základě hodnotíme udržitelnost.
Materiál
Značka Knowledge Cotton používá materiály jako organická bavlna, recyklovaný polyester, organický len, organická vlna, Tencel Lyocell nebo syntetická kůže.
Barvení
Značka se zaručuje, že barvy, které jsou použité při výrobě neohrožují životní prostředí a ani pracovníky, kteří s nimi zacházejí. Je dodržováno nařízení Evropské unie REACH, které reguluje používání chemických látek.
Výroba
Značka odpovídá za to, že pracovníci celého dodavatelského řetězce mají zajištěné dobré pracovní podmínky, které jsou kontrolovány. Současně upozorňuje na problém dětské práce a chudoby, která přetrvává. V některých zemích totiž pracovníci vydělávají tak málo, že nedokáží uspokojit základní potřeby rodiny. A proto jejich děti začnou pracovat, aby zvýšily rodinný příjem. Značka usiluje o to, aby pracovníkům byli zajištěny odpovídající mzdy, které jsou dostatečné k uspokojení základních potřeb rodiny.
Znalost dodavatelského řetězce
Značka zná své dodavatele až do úrovně 3 - tudíž až po dodavatele surovin.
Radius výroby
Kompletní výrobní řetěz má kratší cestu než 10 000 km.
CSR
Značka svoji uhlíkovou stopu kompenzuje výsadbou stromů. V Indii vysadila les KnowledgeApparel Cotton, kterým kompenzuje emise uhlíku způsobené výrobou svých oděvů.
Certifikáty
Freshlabels využívá Cookies, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší servis. Prohlížením našeho webu vyjadřujete souhlas s použitím Cookies.
Více informací Rozumím