- Domů
- Muži
- Mikiny a svetry
- Mikiny
- MGG
-
MGG NILCOTT® Recycled TH Collection Hoodie
MGG NILCOTT® Recycled TH Collection Hoodie
Další barevné varianty
-
Skladem
Zboží máme skladem, můžeme odeslat následující pracovní den.
-
Dostupnost na prodejnách
Velikost Prodejna S Praha Sustainable Store Letná
M Praha Sustainable Store Letná
XXL Praha Sustainable Store Letná
-
Doručení 1-2 pracovní dny
Dopravce Doba dodání Cena Zásilkovna 1-2 pracovní dny 79 Kč GLS zásilková služba 1-2 pracovní dny 89 Kč DPD zásilková služba 1-2 pracovní dny 89 Kč Osobní odběr na Praze 1 1 pracovní den 39 Kč Osobní odběr na Praze 7 1 pracovní den 39 Kč -
Vrácení a výměna do 30 dnů
Zakoupené produkty v originálním stavu můžete vrátit až do 30 dnů. Do 14 dnů od nákupu vám nabídneme refundaci původní platební metodou, po 14 dnech vám vystavíme poukaz (kredit). Více info.
-
PopisUDRŽITELNOST ?Tato značka náš dotazník o udržitelnosti zatím nevyplnila.
MGG (Mont Gele Gear) NILCOTT® Recycled TH Collection Hoodie - pánská hoodie mikina z limitované a prémiové kolekce Tanner Hall Signature Collection, navržená ve spolupráci se samotnou freeski legendou. Je vyrobená v České republice z revolučního materiálu NILCOTT® - 50 % recyklované bavlny a 50 % organické bavlny.
- Tanner Hall Signature Collection
- Navržená ve spolupráci s freeski legendou Tannerem Hallem
- Vyrobeno z revolučního materiálu NILCOTT® (50 % recyklovaná bavlna zpracovaná ve Španělsku z evropského odpadu, 50 % organická bavlna z Turecka)
- Odolná zvenku, super měkká zevnitř
- Certifikát Oeko-Tex® Standard 100 (barviva na tkanině)
- Malosériová výroba zajišťuje maximální kvalitu a minimum odpadu
- 100% molekulárně recyklovatelná
- Vyrobeno v České republice
- Materiál: NILCOTT® (50 % recyklovaná bavlna, 50 % organická bavlna)
Kód produktu : mg005
-
O značce
MGG je švýcarská značka, která vytváří vysoce výkonné technické lyžařské oblečení, prémiové zimní oblečení a doplňky. Všechny její produkty se vyrábějí v Evropě. Je první a jedinou "radikálně transparentní" značkou outdoorového oblečení, což znamená, že se svými zákazníky sdílí informace a údaje, které se ostatní značky často jednoduše bojí sdílet, nebo je sdílet nemohou, protože by to zničilo jejich obchodní model.