- Domů
- Muži
- Trika a tílka
- Trika
- MGG
-
MGG NILCOTT® Recycled TH Collection Tee
MGG NILCOTT® Recycled TH Collection Tee
-
Skladem poslední kus
Zboží máme skladem, můžeme odeslat už dnes.
-
Dostupnost na prodejnách
Velikost Prodejna S Praha Sustainable Store Letná
-
Doručení 1-2 pracovní dny / už dnes na prodejny
Dopravce Doba dodání Cena Zásilkovna 1-2 pracovní dny 79 Kč DPD zásilková služba 1-2 pracovní dny 89 Kč Osobní odběr na Praze 1 Už dnes 39 Kč Osobní odběr na Praze 7 Už dnes 39 Kč -
Vrácení až do 8. 1. 2025
Zakoupené produkty v původním stavu můžete vrátit až do 8. 1. 2025
-
PopisUDRŽITELNOST ?Tato značka náš dotazník o udržitelnosti zatím nevyplnila.
Tento produkt máme v poslední velikosti, proto vám na něj dáme extra slevu 10 %. V košíku zadejte kód "LASTSIZES" (platí i na již zlevněné produkty, nezle kombinovat s dalšími slevovými kódy).
MGG (Mont Gele Gear) NILCOTT® Recycled TH Collection Tee - pánské triko z limitované a prémiové kolekce Tanner Hall Signature Collection, navržené ve spolupráci se samotnou freeski legendou. Je vyrobené v České republice z revolučního materiálu NILCOTT® - 50 % recyklované bavlny a 50 % organické bavlny.
- Tanner Hall Signature Collection
- Navrženo ve spolupráci s freeski legendou Tannerem Hallem
- Vyrobeno z revolučního materiálu NILCOTT® (50 % recyklovaná bavlna zpracovaná ve Španělsku z evropského odpadu, 50 % organická bavlna z Turecka)
- Certifikát Oeko-Tex® Standard 100 (barviva na tkanině)
- Malosériová výroba zajišťuje maximální kvalitu a minimum odpadu
- 100% molekulárně recyklovatelná
- Vyrobeno v České republice
- Materiál: NILCOTT® (50 % recyklovaná bavlna, 50 % organická bavlna)
Kód produktu : mg001
-
O značce
MGG je švýcarská značka, která vytváří vysoce výkonné technické lyžařské oblečení, prémiové zimní oblečení a doplňky. Všechny její produkty se vyrábějí v Evropě. Je první a jedinou "radikálně transparentní" značkou outdoorového oblečení, což znamená, že se svými zákazníky sdílí informace a údaje, které se ostatní značky často jednoduše bojí sdílet, nebo je sdílet nemohou, protože by to zničilo jejich obchodní model.