- Domů
- Muži
- Trika a tílka
- Trika
- MGG
-
MGG NILCOTT® Recycled TH Collection Tee
MGG NILCOTT® Recycled TH Collection Tee
950 Kč 1 190 Kč
Další barevné varianty
-
Skladem
Zboží máme skladem, můžeme odeslat už dnes.
-
Dostupnost na prodejnách
Velikost Prodejna S Praha Flagship Store Jindřišská
M Praha Flagship Store Jindřišská
L Praha Flagship Store Jindřišská
XL Praha Flagship Store Jindřišská
XXL Praha Flagship Store Jindřišská
-
Doručení 1-2 pracovní dny / už dnes na prodejny
Dopravce Doba dodání Cena Zásilkovna 1-2 pracovní dny 75 Kč GLS zásilková služba 1-2 pracovní dny 95 Kč GLS Parcelshop 1-2 pracovní dny 65 Kč Osobní odběr na Praze 1 1 pracovní den 39 Kč Osobní odběr na Praze 7 1 pracovní den 39 Kč -
Vrácení a výměna do 30 dnů
Zakoupené produkty v originálním stavu můžete vrátit nebo vyměnit do 30 dnů. Více info.
-
PopisUDRŽITELNOST ?Tato značka náš dotazník o udržitelnosti zatím nevyplnila.
MGG (Mont Gele Gear) NILCOTT® Recycled TH Collection Tee - pánské triko z limitované a prémiové kolekce Tanner Hall Signature Collection, navržené ve spolupráci se samotnou freeski legendou. Je vyrobené v České republice z revolučního materiálu NILCOTT® - 50 % recyklované bavlny a 50 % organické bavlny.
- Tanner Hall Signature Collection
- Navrženo ve spolupráci s freeski legendou Tannerem Hallem
- Vyrobeno z revolučního materiálu NILCOTT® (50 % recyklovaná bavlna zpracovaná ve Španělsku z evropského odpadu, 50 % organická bavlna z Turecka)
- Certifikát Oeko-Tex® Standard 100 (barviva na tkanině)
- Malosériová výroba zajišťuje maximální kvalitu a minimum odpadu
- 100% molekulárně recyklovatelná
- Vyrobeno v České republice
- Materiál: NILCOTT® (50 % recyklovaná bavlna, 50 % organická bavlna)
Kód produktu : mg004
-
O značce
MGG je švýcarská značka, která vytváří vysoce výkonné technické lyžařské oblečení, prémiové zimní oblečení a doplňky. Všechny její produkty se vyrábějí v Evropě. Je první a jedinou "radikálně transparentní" značkou outdoorového oblečení, což znamená, že se svými zákazníky sdílí informace a údaje, které se ostatní značky často jednoduše bojí sdílet, nebo je sdílet nemohou, protože by to zničilo jejich obchodní model.