- Domů
- Obaly a pouzdra
- Na drobnosti
- Millican
-
Millican Core Wash Bag
Millican Core Wash Bag
750 Kč
Další barevné varianty
-
O produktuUDRŽITELNOST > DOBRÁ PRÁCE Více informací
Millican Core Wash Bag - sustainable taštička z kolekce Core, která poukazuje na dopad naší každodenní činnosti a vyzývá k odpovědnosti. Navržené pro jednodušší cestování ve funkční a nekompromisní estetice.
- Voděodolný a veganský materiál
- Zapínání na zip
- Zipová kapsička uvnitř
- Dvě vnitřní volně přístupné přihrádky
- Vnější poutko
- Logo na přední straně
- Materiál: 100 % recyklovaný polyester s DWR úpravou
- Rozměry: 15 x 22 x 8 cm
- Objem: 1 l
Kód produktu : mll094
-
O značce
Millican Dalton, po kterém nese tento brand hrdě své jméno, se na počátku 20. století rozhodl vyměnit svůj londýnský byt za jeskyni v Lake District, hornaté krajině na severozápadě Anglie. Zde žil v souladu s přírodou, vyráběl si vlastní organické oblečení, stany i ruksaky. Byl naprosto nezávislý a soběstačný, tedy skoro - každý týden totiž podnikal túru do města pro kávu. :)
-
Skladem - u vás - už zítra (10/03)
-
Vrácení a výměna do 30 dnů
Zakoupené produkty v původním stavu můžete vrátit nebo vyměnit do 30 dnů.
-
Možnost zaslání v upcyklovaném obalu
Millican a udržitelnost
Značka Millican získala 4 ze 7 bodů a má status „Dobrá práce”.
Zaslouží si tím pádem i náš Sustainable tag.
Přečtěte si více o našich kritériích, na jejichž základě hodnotíme udržitelnost.
Materiál
Značka Millican používá materiály jako Bionic Canvas (materiál vyrobený z 65 % recyklovaného polyesteru, na jehož výrobu je částečně použit plastový odpad z oceánů a pobřeží), organická bavlna, kůže nebo vlna. Základní tkanina Core kolekce je vyrobena ze 100 % plastového odpadu z PET lahví.
Barvení
Značka se zaručuje, že barvy, které jsou použité při výrobě neohrožují životní prostředí a ani pracovníky, kteří s nimi zacházejí.
Výroba
Značka odpovídá za to, že pracovníci do úrovně 2 dodavatelského řetězce mají zajištěné dobré pracovní podmínky, které jsou kontrolovány. Je jim tedy zajištěno bezpečné pracovní prostředí a mají odpovídající mzdy.
Znalost dodavatelského řetězce
Značka zná své dodavatele do úrovně 2 - tudíž nezná dodavatele surovin.
Radius výroby
Značka zredukovala výrobní místa ze 3 na 1, aby došlo ke zkrácení cesty výrobního řetězce.
Kompletní výrobní řetězec má delší cestu než 10 000 km.
CSR
Značka koordinuje projekt Re-Home Your Bag, který spočívá v tom, že vybírá nechtěné batohy, opravuje je a následně je daruje potřebným jako například bezdomovcům, charitám a dalším potřebným organizacím. Tento projekt započal v květnu roku 2019.
Certifikáty
Freshlabels využívá Cookies, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší servis. Prohlížením našeho webu vyjadřujete souhlas s použitím Cookies.
Více informací Rozumím