Předreklamační formulář

Děkujeme, vaše reklamace byla uložena pod číslem .

Co teď?

Rekapitulaci vašeho požadavku jsme vám poslali na uvedenou e-mailovou adresu ().

Reklamované zboží nám odešlete na adresu:

  • Zboží zašlete jako doporučený balík na adresu Freshlabels - vratky, Milady Horákové 452/11, 170 00, Praha 7-Letná, Česká republika. Případné poštovné hradí zákazník sám.
  • Odnesete balík na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny. Obsluze nahlásíte identifikační číslo 98424147. Na místě nic neplatíte, cena služby je odečtena zpětně při refundaci za vrácené zboží (49 CZK).

V zásilce nám nezapomeňte poslat číslo reklamace (můžete ho napsat na krabici nebo přiložit na kousku papíru)

Zásilku doporučujeme poslat s možností sledování jejího doručení, abyste měli jistotu, že k nám dorazila.

Požadavek platí v den, kdy balík odešlete. Prosíme proto o odeslání zboží, jakmile formulář vyplníte.

Jakmile zásilku převezmeme, pošleme vám potvrzení e-mailem. Od převzetí máme ze zákona 30 dní na prověření reklamace, v naprosté většině případů to ale zvládáme výrazně rychleji.

Zprávu o vyřízení reklamace vám pošleme e-mailem.

Přihlášení

nebo

Registrace

nebo

Souhlasím se zasíláním informací o doporučených produktech, novinkách a speciálních akcích. Odběr těchto informací je možné kdykoliv bezplatně upravit nebo zrušit kliknutím na odkaz v našem e-mailu.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zapomenuté heslo

Nové heslo vám přijde na e-mail.

Zavřít