Freshlabels & udržitelnost

Co pro nás znamená udržitelnost?

Freshlabels vzniklo v roce 2006 s myšlenkou na český trh přinášet neotřelé značky, které splňují vysoké nároky nejen na design, ale i kvalitu.

Od samého začátku pro nás bylo důležité dát zákazníkům možnost koupit si jedno kvalitní tričko namísto 10 jednorázových. Tématu udržitelnosti jako takovému jsme se začali věnovat v roce 2015. Už tehdy jsme měli v plánu značkám rozposlat dotazník tázající se na palčivé otázky ohledně výroby, ale nálada ve společnosti na to ještě nebyla úplně připravena. Navíc nižší poptávka po udržitelných produktech nám až donedávno nedovolovala rozšiřovat udržitelné portfolio tak, jak bychom chtěli. V roce 2016 jsme spustili náš sustainable tag, jehož přidělování jsme v roce 2017 komplexně zrevidovali a nastavili mu jasná kritéria. Od té doby se v tématice udržitelnosti neustále vzděláváme a posouváme dopředu. V roce 2019 jsme začali pracovat na pilotní verzi aktuálního udržitelného dotazníku, který jsme na začátku roku 2020 rozposlali na všechny naše značky a květnu 2020 ho hrdě vypouštíme do světa.

  • Květen 2010

    Otevření prvního čistě udržitelného obchodu pod vlajkou Freshlabels

    A jak to bylo dal?

  • Květen 2011

    lorem ipsum

Co děláme ve Freshlabels pro udržitelnost my?

xx sustainable značek

Aktuálně máme v portfolio xx značek, které nesou udržitelný tag, respektive splňují nadpoloviční většinu nových hodnotících kritérií založených na dotazníku rozposlaného na všechny naše značky.

Transparent dotazník

Téměř rok jsme se věnovali vytvoření, rozposlání a evaluaci transparentního dotazníku, který jsme rozposlali na všechny naše značky. Cílem bylo ohodnotit všechny značky plošně na základě stanovených kritérií a zároveň klást na značky vyšší nároky v oblasti transparentnosti. Pokud značka dotazník nevyplnila vůbec, se dozvíte na detailu každého produktu. Dotazník měl dvě fáze - v první jsme se věnovali sběru dat od vybraných značek a hodnotili, zda je bodový systém nastavený dobře. Po otestování jsme do světa vypustili finální verzi, o které se můžete dozvědět více zde

Packaging

Již od roku ??? používáme krabice z recyklovaného papíru a pytle z 50% plastového recyklátu. Snažili jsme se najít alternativu plastových pytlů, ale po dlouhosáhlém studiu jsme zjistili, že v poměru udržitelnost/výkon je plast tím nejlepším materiálem. Od r.2019 se nám podařilo najít dodavatele na pytle ze 100% recklátu. Zároveň jsme spustili systém upcyklace krabic, kdy zboží dorazí v krabici, která byla už předtím použita. Místo bublinkové fólie používáme výplň ze skartovaných kartonů a krabic.

Co děláme ve Freshlabels pro udržitelnost my?

Freshlabels využívá Cookies, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší servis. Prohlížením našeho webu vyjadřujete souhlas s použitím Cookies.

Více informací Rozumím

Přihlášení

nebo

Přidejte se

nebo

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zapomenuté heslo

Nové heslo vám přijde na e-mail.

Zavřít